هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال _لوکوموتیو تاشکند/ استقلال به دنبال کلید صعود در تاشکند

کد خبر: 296931
|
12:14 - 1396/01/21
نسخه چاپی
استقلال _لوکوموتیو تاشکند/ استقلال به دنبال کلید صعود در تاشکند
تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه مهمان تیم لوکوموتیو تاشکند در ازبکستان است و برای حفظ صدرنشینی خود در آسیا تلاش می‌کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در چارچوب هفته چهارم این بازی‌ها، تیم فوتبال استقلال ایران در تاشکند به مصاف لوکومتیو ازبکستان می‌رود.

 
استقلال تهران
 
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
شاگردان علیرضا منصوریان که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند در اولین دیدار از دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان، از ساعت 15:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه لوکوموتیو تاشکند به مصاف این تیم می‌روند.
 
 آبی‌پوشان پایتخت در دیدار رفت موفق شدند لوکوموتیو را در تهران با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند و با 6 امتیاز به صدر جدول گروه A صعود کنند.
 
استقلالی ها در جدول رده‌بندی لیگ برتر هم وضعیت خوبی داشتند اما با تساوی مقابل گسترش فولاد، کورسوی امید خود برای قهرمانی را از دست دادند و حالا تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌اند. وریا غفوری و هرایر مگویان، 2 بازیکن مصدوم استقلال به این بازی رسیده‌اند و علیرضا منصوریان می‌تواند از تمام نفرات خود استفاده کند.
 
شاگردان منصوریان با 6 گل زده بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع این گروه را در اختیار دارند. استقلال در دور رفت مسابقات فقط 2 گل خورده است.
 
 
کار نشود//استقلال به دنبال کلید صعود در تاشکند
 
لوکوموتیو تاشکند
 
سرمربی:آندره نیکولایف
 
لوکوموتیو تاشکند آخرین تیم گروه است اما در طرف مقابل شاگردان علیرضا منصوریان صدرنشین گروه خود هستند و با برتری مقابل نماینده ازبکستان تا حدی خیالشان از صعود به مرحله بعد راحت می‌شود.
 
البته بعید است تیم لوکوموتیو بتواند در بازی برگشت هم مقابل تیم منسجم استقلال حرفی برای گفتن داشته باشد. از سوی دیگر آبی‌پوشان با کسب یک تساوی هم به احتمال فراوان در صدر جدول باقی می‌ماند چرا که بهترین تفاضل گل گروه را دارد.
 
استقلال برای دیدار برابر لوکوموتیو 3 امتیازی،تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد اما با این وجود بهتر است بدانیم حریف استقلال تیم قدرتمندی است و برای موفقیت در تاشکند نیاز به بازی با دقت و برنامه ریزی شده است که بازیکنان استقلال در روزهای گذشته این سبک بازی را تمرین کرده اند.
 
لوکوموتیو در آخرین بازی خود در ایگ داخلی ازبکستان با نتیجه دو بر صفر شکست خورده اما همچنان در لیگ این کشور مدعی قهرمانی است و به همین دلیل حریف سختی برای استقلال به حساب می آید.
 
آبی پوشان در صورت برد در تاشکند تا حد زیادی صعود خود را قطعی خواهند کرد اما تساوی نیز با توجه به اهمیت بازی خارج از خانه می تواند برای استقلال نتیجه مناسبی باشد که در مسیر صعود به کمک استقلال می آید.
 
از سوی دیگر سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان استقلال می‌تواند تعداد کلین‌شیت‌های خود در آسیا را در این دیدار به عدد 17 برساند.
 
نماینده آبی‌پوش فوتبال ایران اکنون با 6 امتیاز صدرنشین گروه اول بازی‌هاست و لوکومتیو نیز ضعیف‌ترین عملکرد را در گروه داشته و اکنون با سه امتیاز چهارم است.
 
دیدار رفت 2 تیم استقلال و لوکومتیو در تهران با پیروزی 2 بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسیده بود و این مساله نشان می‌دهد که استقلالی‌ها در بازی برگشت هم دست کم روی کاغذ بخت زیادی برای پیروزی دارد.
 
 
کار نشود//استقلال به دنبال کلید صعود در تاشکند
 
جدول گروه A
 
1- استقلال، 6 امتیاز
 
2- الاهلی امارات، 4 امتیاز
 
3- التعاون عربستان، 4 امتیاز
 
4- لوکومتیو ازبکستان، 3 امتیاز
 
زمان دیدار استقلال و لوکوموتیو
 
سه شنبه 22 فروردین 96
 
لوکوموتیو تاشکند - استقلال ساعت 15 و 30 دقیقه
 
داوران دیدار استقلال و لوکوموتیو
 
بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های لوکوموتیو ازبکستان و استقلال ایران از هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را "ادهم محمد" به عنوان داور وسط قضاوت خواهد کرد.
 
همچنین احمود مونس و عیسی محمد 2 کمک داور و داور چهارم این دیدار محمد حسن از اردن قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت.
 
 
انتهای پیام/
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد