رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

واژگونی پژو پارس در جاده روستای لرینی اسلام آبادغرب2 مصدوم برجای گذاشت+عکس

کد خبر: 296895
|
01:21 - 1396/01/17
نسخه چاپی
واژگونی پژو پارس در جاده روستای لرینی اسلام آبادغرب2 مصدوم برجای گذاشت+عکس
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در جاده روستای لرینی اسلام آبادغرب در عصر چهارشنبه خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در جاده روستای لرینی اسلام آبادغرب در عصر چهارشنبه خبر داد.

 


وی افزود: این حادثه عصر چهارشنبه 16 فروردین 96 در جاده روستای لرینی اسلام آبادغرب رخ داده که یک دستگاه خودرو پژو پارس واژگون شده و منجر به مصدومیت راننده و یک سرنشین دیگر آن شده است.

 

 

اسدی گفت: طی گزارش واصله از طرف اورژانس در ساعت 17 و3 دقیقه مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در جاده لرینی که منجر به  مصدومیت دو نفر شده، سریعا" تیم امداد هلال احمر در محل حاضر شده  که مصدومین پس از عملیات رهاسازی، امدادرسانی و کمکهای اولیه توسط اورژانس به بیمارستان اسلام آبادغرب انتقال داده شدند.

 

 

وی افزود: در این حادثه نیروهای هلال احمر شهرستان به سرپرستی علی اکبر افشاری نیا و نجاتگران سیامک پور رحیمی،  یونس حیاتی، فرهاد احمدیان سریعا" در محل حادثه حضور پیدا کرده و نسبت به رهاسازی و امدادرسانی مصدومین اقدام نمودند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد