فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

ورود 30هزار مسافر نوروزی به شهرستان اسلام آبادغرب/دعوت از مهمانان نوروزی برای سفر به ديار پهلوانان و قهرمانان دوران دفاع مقدس

کد خبر: 296830
|
13:00 - 1396/01/08
نسخه چاپی
ورود 30هزار مسافر نوروزی به شهرستان اسلام آبادغرب/دعوت از مهمانان نوروزی برای سفر به ديار پهلوانان و قهرمانان دوران دفاع مقدس
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب از ورود 30 هزار مسافر نوروزی به شهرستان خبر داد و از مهمانان نوروزی برای سفر به ديار پهلوانان و قهرمانان دوران دفاع مقدس و شهر شهداي مرصاد دعوت بعمل آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز فرماندار شهرستان از خانه سنتی ایجاد شده در ورودی شهر اسلام آبادغرب بازدید نمود.

 


افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در حاشیه این بازدید گفت: مردم شهرستان اسلام آبادغرب به مانند همیشه با مهمان نوازی از مسافران و گردشگران نوروزی استقبال کردند.


وی افزود: از ابتدای نوروز تاکنون بيش از 30 هزار نفر مسافر نوروزی وارد شهرستان شدند که نزدیک به 800 نفر از این مسافران  در اسلام آبادغرب اسکان یافته اند.


کریمی بیان داشت: امکانات لازم برای استقبال و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی درشهرستان فراهم شده است.

 


وی افزود: شهرستان اسلام آبادغرب با مناظر طبیعتی زیبا و جاذبه های تفریحی و  گردشگری متعدد آماده بازدید هموطنان می باشد.


كريمي بيان داشت: ايجاد سفره هفت سين نوروزي بصورت سنتي، ايجاد چندين سياه چادر محلي با پخت نان سنتي و غذاهاي بومي محلي، ايجاد نمايشگاه آثار هنرمندان صنايع دستي در ورودي شهر و... از مهمترين اقداماتي بوده كه براي استقبال از ميهمانان نوروزي درنظر گرفته شده است.


فرماندار شهرستان  در ادامه سخنان خود به جاذبه هاي گردشگري شهرستان اشاره و بيان داشت: وجود سراب هاي زيبا و طبيعي از جمله سراب شرف آباد و سراب هرسم، نقاط بكر و ديدني از جمله ميان تنگ منصوري و تنگه صندوقه،وجود امامزاده ها براي زيارت، وجود پارك هاي مطلوب با امكانات رفاهي مناسب، وجود آثار باستاني از جمله تپه چقاگاوانه و آتشكده هاي شيان، پلنگرد و ميل ميلگه و... همچنين جنگل هاي بكر و زيباي  زاگرس مي تواند براي مسافرين خاطرات به ياد ماندني را به ثبت برساند و همين جا از ميهمانان عزيز نوروزي كه استان كرمانشاه را براي گذارندن تعطيلات  انتخاب كرده اند دعوت مي كنيم به ديار پهلوانان و قهرمانان دوران دفاع مقدس و شهر شهداي مرصاد هم سفري داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد