رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد:

ارزیابی مطلبوب خدمات داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب+ تصاویر

کد خبر: 296829
|
14:17 - 1396/01/08
نسخه چاپی
ارزیابی مطلبوب خدمات داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب+ تصاویر
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از ارزیابی مطلبوب خدمات داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

غلام اسدی در گفتگو بااسلام آباد خبر، از ارزیابی مطلبوب خدمات داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

 

وی افزود: یکی از خدمات ارائه شد ه که در واحد امداد و نجات در پایگاه های امداد و نجات بین شهری صورت می پذیرد  با استقرار دو اکیپ امداد و نجات با خودرهای نجات و آمبولانس و تیم آماده به کار در دو پایگاه مرصاد واقع در گردنه حسن آباد و امام حسن مجتبی(ع) واقع در سه راهی کندهر  آماده خدمت رسانی در حوادث احتمالی جاده ای می باشد و همچنین خدمات اسکان در راه ماندگان حوادث نیز در این دو پایگاه صورت می گیرد و خوشبختانه تا به حال توانسته اند با تمام توان خدمت رسانی لازم را انجام دهند.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به خدمت دیگری از واحد جوانان هلال احمر شهرستان، گفت:  نیروهای داوطلب جوانان در چادر راهنمایی مسافرین نوروزی که در ورودی شهر اسلام آبادغرب برپا گشته، خدماتی از قبیل تست و کنترل فشار خون، خدمات سلامت، توزیع بروشورهای امدادی، توصیه های ایمنی در خصوص رعایت تغذیه سالم در سفر انجام می شود .

 

وی افزود:  امسال نیروهای خدمتگزار جمعیت هلال احمر با توان بیشتری نسبت به سالیان گذشته در خدمت مهمانان گرامی بوده و هستند و از تمام عوامل و  نیروهای طرح نوروزی که در این ایام تعطیل در خدمت هموطنانمان هستند تشکر نمود.

 

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به  بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از خدمات نوروزی پایگاههای جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب اشاره کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین محترم در شهرستان اسلام آباد غرب و ارزیابی عملکرد این شعبه، مدیر عامل، معاونین، مشاور ایشان  و رییس اداره گزینش جمعیت استان، خدمات نوروزی شعبه اسلام آباد غرب را مورد ارزیابی قرار دادند.



وی افزود: در این بازدید مدیر عامل از خدمات ارائه شده  ابراز خرسندی کرد و با هدایایی به اعضای داوطلب از فعالیتهای بشردوستانه این عزیزان تقدیرنمود.

 

اسدی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز آقای "فرزاد" نماینده امدادونجات سازمان، از پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری مرصاد شهرستان اسلام ابادغرب بازدید بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد