فلاحت پیشه:

دولت برای ارتقاء تولید از چسباندن بَنِر شعار سال فراتر برود/ رئیس جمهور وعده اشتغال تک رقمی داده بود

کد خبر: 296797
|
13:24 - 1396/01/04
نسخه چاپی
دولت برای ارتقاء تولید از چسباندن بَنِر شعار سال فراتر برود/ رئیس جمهور وعده اشتغال تک رقمی داده بود
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو با بیان اینکه دولت برای ارتقاء تولید از چسباندن بَنِر شعار سال فراتر برود، گفت: رئیس جمهور وعده اشتغال تک رقمی داده بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصادبا تبریک سال جدید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول یک دهه گذشته همواره بخش اعظم شعار های سال را به مباحث اقتصادی اختصاص داده اند، یعنی ایشان به عنوان عالی ترین مقام نظام جمهوری اسلامی ایران می دانند که مهمترین مشکل مردم اقتصادی است لذا مهمترین توقعی هم که از مسئولین دارد رفع همین مشکلات است.

 

فلاحت پیشه افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که شعار سال باید در مقام عمل به اجرا در آید و این فقط یک شعار نیست که برای آنها پوستر و پرچم زده شود.

 

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شعار سال گذشته مبنی بر "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " گفت:  متاسفانه ما در عمل مشاهد می کنیم که شاخص های اقتصادی کشور زیاد با ارتقا ملموس در زندگی مردم همراه نبوده است.

 

وی در حال حاضر مهمترین مشکل جامعه را بیکاری دانست که در دل همه خانواده ها رخنه پیدا کرده است و تصریح کرد: رفع مشکل اشتغال به تولید مربوط می شود و در شرایطی که رکود وجود دارد طبیعتا تولید نیز کم است.

 

فلاحت پیشه تاکید کرد: اولین نتیجه رکود عدم اشتغال است و مشکلات دیگری را نیز در پی خواهد داشت، لذا همانطور که در سال گذشته رهبر انقلاب بر اقدام و عمل تاکید کردند این موضوع باید از قالب شعار خارج شود و تاثیر خود را در زندگی مردم به طور ملموس نشان دهد.

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو با اشاره به وظایف مجلس درباره پیگیری شعار سال گفت: آنچه که مشخص است مجلس می تواند در این زمینه اگر خلاء قانونی وجو دارد آن را برطرف کند که در قالب قانون برنامه این کار را صورت داده است و اگر اجرا نشود باید از ابزارهای نظارتی چند گانه خود استفاده کند.

 

فلاحت پیشه در خصوص وظایف دولت نیز گفت: آقای روحانی اعلام کرده تا پایان دوره اول ریاست جمهوری خویش اشتغال در کشور تک رقمی می شود و انتظار این است که تمام توان خود را در این زمینه به کار گیرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد