رئیس اورژانس کشور خبر داد:

انجام بیش از ۸ هزار مأموریت روزانه توسط اورژانس کشور در نوروز/۴۰ پرواز توسط اورژانس هوایی در تعطیلات نوروزی انجام شد

کد خبر: 296792
|
12:18 - 1396/01/04
نسخه چاپی
انجام بیش از ۸ هزار مأموریت روزانه توسط اورژانس کشور در نوروز/۴۰ پرواز توسط اورژانس هوایی در تعطیلات نوروزی انجام شد
پیرحسین کولیوند کشور گفت: به طور میانگین تاکنون در ایام تعطیلات نوروزی، روزانه بیش از هشت هزار مأموریت توسط اورژانس کشور انجام شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازاطلاع رسانی راه دانا «پیرحسین کولیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره عملکرد اورژانس کشور در ایام تعطیلات نوروزی،گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته که مأموریت ما شروع شده تا دوم فرودین ماه جاری، اورژانس 115، 68 هزار و 840 مأموریت داشته است.

وی اظهار کرد: 15 هزار و 688 این مأموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و از این تعداد نیز 13 هزار و 35 نفر به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس اورژانس کشور افزود: اورژانس کشور تنها در روز گذشته هشت هزار و 928 تا مأموریت داشته که ازاین تعداد نیز یک هزار و 758 آن مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

کولیوند تصریح کرد: از مأموریت های حوادث ترافیکی رخ داده نیز یک هزار و 502 نفر به بیمارستان اعزام و مابقی در محل درمان شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این ایام 40 پرواز با آمبولانس هوایی انجام شده که طی آن 80 بیمار جا به جا شدند، گفت: روز گذشته یعنی دوم فرودین ماه، به تمام اورژانس های بیمارستان های کشور، 128 هزار و 788 مراجعه شده است که از این تعداد 10 هزار بیمار بستری و از این 10 هزار نفر نیز 700بیمار در بخش های ویژه بستری شدند.

رئیس اورژانس کشور عنوان کرد: بیشتر مراجعه کنندگان هم به ترتیب به دلیل مشکل قلبی، تنفسی و گوارشی به اورژانس مراجعه داشته اند.

کولیوند همچنین به اعزام تیم های نظارت و ارزیابی برای پیگیری 11 محور در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: تفاوت این اعزام ها در سال جای نسبت به سال گذشته آن است که اگر تیم های نظارتی با مشکل و یا نقصانی در ارائه خدمات روبرو شوند تا رفع مشکل در همان محل می مانند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شکایت خاصی عنوان نشده است و اگر مردم با هر مشکلی از سوی خدمات اورژانس مواجه شدند می توانند با تلفن 190 تماس بگیرند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد