سرهنگ رحمانی خبر داد؛

برف و باران در ۱۶ استان کشور / هراز بسته شد

کد خبر: 296791
|
12:14 - 1396/01/04
نسخه چاپی
برف و باران در ۱۶ استان کشور / هراز بسته شد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: تردد در محور هراز به دلیل شدت بارش برف تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازاطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: براساس گزارش های دریافتی از همکارانمان در پلیس راه و همچنین تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، در حال حاضر بارش برف در محورهای خلخال به اسالم و اردبیل به سرچم در استان اردبیل، محور دامنه در استان اصفهان و ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان در مازندران ادامه دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این که در محور دماوند در استان تهران و محورهای سنندج به همدان در استان کردستان نیز بارش برف گزارش شده است افزود: علاوه بر این موارد در اکثر  محورهای استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، قزوین، قم، گیلان، مازندران، فارس، کردستان و هرمزگان بارش‌ها به صورت باران است و این شرایط در محور ساوه تهران در استان مرکزی و محورهای ایرانشهر به دلگان، جلگه دلگان و ذهکلوت به دلگان نیز گزارش شده است. 

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به ناپایداری‌های جوی صبح امروز (جمعه) مه گرفتگی و کاهش دید نیز در محورهای خلخال به اسالم و رضی به گرمی در استان اردبیل، ایوان به اسلام‌آباد در استان ایلام درگز به قوچان، باغچه به تربت حیدریه و مشهد به کلات در خراسان رضوی و محورهای بجنورد به آشخانه و آشخانه به چمن‌بید در خراسان شمالی گزارش شده که با توجه به این کاهش دید لازم است تا رانندگان با سرعت مطمئنه در این معابر تردد کنند. 

سرهنگ رحمانی در پایان در خصوص محورهای پرترافیک کشور نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج چالوس در سه راهی دیزین تا تونل کندوان و از سیاه‌بیشه تا پل زنگوله نیمه سنگین است. 

به گزارش تسنیم، به دنبال بارش شدید برف در محور هراز، این محور از ساعت 8 صبح امروز مسدود شده و تردد تا اطلاع ثانوی در این محور ممنوع است. 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد