شما سردبیر هستید؛

بخت طاقبستان از یک قدمی ثبت جهانی تا تبدیل شدن به باتلاقی برای گردشگران/ تاریخ در مرداب مدیریت سیاست زده

کد خبر: 296768
|
15:27 - 1396/01/02
نسخه چاپی
بخت طاقبستان از یک قدمی ثبت جهانی تا تبدیل شدن به باتلاقی برای گردشگران/ تاریخ در مرداب مدیریت سیاست زده
بازدید از طاقبستان که کاملا از حق خود (ثبت جهانی شدن) به دلیل سیاست زدگی در مدیریت میراث فرهنگی، دور شده است اینروزها فقط یک رنج و زحمت برای گردشگران است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، عملکرد مدیریت غیر متخصص در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه طی ماه های اخیر اعتراضات زیادی را به دنبال داشته است. از بی توجهی مفرط به آثار تاریخی ملی در این استان (اینجاو اینجابخوانید) تا وضعیت اسف بار پاکیزگی در محوطه های تاریخی مانند طاقبستان (اینجابخوانید).

 

در همین راستا مخاطبانشبکه اطلاع رسانی مرصادبا ارسال تصاویری به مرصادنیوز وضعیت مجموعه تاریخی طاقبستان در روزهای بارندگی را به تصویر کشیده اند که نمایی از همان بی تومهی مفرط به قزبهای گردشگری ایران در تعطیلات سال نو است.

 

 

مجموعه تاریخی طاقبستان که مدیران ارشد کرمانشاه مدعی افزایش اعتبارات آن هستند و به بهانه ساماندهی  و قرار داشتن در یک سمت کریدور خیالی گردشگری! در کرمانشاه شخم زده شده است در ناکارآمدی روشن مدیریتی دلزدگی گردشگران را له دنبال داشته است.

 

اثر بی نظیر طاقبستان به عنوان بزرگترین نقاشی مینیاتوری سنگی دنیا تحت یک مدیریت غیر متخصص تبدیل یک مرداب برای گردشگران با بترندگی های معمولی روزهای اخیر شده است و کسی نیست که به حال آن اندیشه ای کند.

 

بازدید از این اثر تاریخی که کاملا از حق خود (ثبت جهانی شدن) به دلیل سیاست زدگی در مدیریت میراث فرهنگی، دور شده است اینروزها فقط یک رنج و زحمت برای گردشگران است.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها