باحضور فرماندار و 30 نفر از معتمدین شهرستان/

اعضای اصلی و علی البدل انتخابات شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب مشخص شدند

کد خبر: 296758
|
21:37 - 1395/12/28
نسخه چاپی
اعضای اصلی و علی البدل انتخابات شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب مشخص شدند
اسلام آبادخبر: باحضور فرماندار و 30 نفر از معتمدین ، اعضای اصلی و علی البدل انتخابات شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب مشخص شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز شنبه 28 اسفند95 جلسه تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهراسلام آباد غرب در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه افشین کریمی فرماندار شهرستان در سخنانی با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت : یکی از اقدامات مطلوب قانون اساسی بحث شوراها  و مدیریت محلی بود که به دلایل شرایط جنگ و در اوایل انقلاب محقق نشد و پس از دوران جنگ  در سال 78  دولت وقت تصمیم به اجرایی نمودن این موضوع گرفت و از آن زمان به بعد با برگزاری انتخابات شوراها و حضور نماینده های محلی مردم تحول مناسبی در کشور ایجاد شد.

 

وی افزود بر اساس قانون 30 نفر از معتمدین شهرستان به هیات نظارت معرفی و پس از تایید معتمدین توسط این هیات محترم امروز در این جلسه 8 نفر اعضای اصلی  و 5 نفر عضو علی البدل انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسلام آباد غرب با رای گیری از معتمدین مشخص شدند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: انتظار می رود اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی که نمایندگان مردم در برگزاری انتخابات خواهند بود با تمام توان از رای مردم که از نظر شرعی حق الناس خواهد بود بدون هیچگونه نگاه جانبدارانه ای صیانت کنند و همت خود را برای برگزاری انتخابات بدون حاشیه و با مشارکت حداکثری فراهم نمایند.

 

در این جلسه  معتمدین پس از رای گیری از بین خود 8 نفر را بعنوان اعضای اصلی و 5 نفر را بعنوان اعضای علی البدل انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسلام آباد غرب انتخاب نمودند:     


حسن پیرکرمی دبیرستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب اسامی اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب را به شرح ذیل اعلام کرد:
1-افشین کریمی فرماندارو رئیس هیأت اجرایی
2- محمدسلیم پوررئیس اداره ثبت احوال عضوثابت اداری
3-حسن رجبی رئیس اداره آموزش و پرورش عضوثابت اداری
4_مسعودجابری
5_کیومرث پرندین
6_گودرزطلوعی
7_محمودمصطفایی
8_عبدالرضاعزیزی
9_مهدی کاظمی تبار
10_مهین زمانی
11_هاشم نوروزی
بعنوان عضواصلی و آقایان بالایی.نظری.نازافریده.بختیارپور. منصوری بعنوان 5 عضو علی البدل هیئت اجرایی انتخابات معرفی شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد