رییس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب مطرح کرد:

کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی اسلام آباغرب آمادگی رسیدگی به تخلفات احتمالی را دارد

کد خبر: 296729
|
08:41 - 1395/12/26
نسخه چاپی
کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی اسلام آباغرب آمادگی رسیدگی به تخلفات احتمالی را دارد
اسلام آبادخبر: رییس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب گفت: : شهروندان اگر با موردی مواجه شدند که اجحافی در حق ایشان صورت گرفت از طریق سامانه ی 300000135 بصورت پیامکی شکایت و اظهار نظر خود را اعلام کنند.

شهاب هنرجو رییس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: در راستای کنترل و نظارت بیشتر بر اصناف و خدمات رسانی عمومی در ایام نوروز  بنا به دستور وزیر محترم دادگستری اکیپ های اداره تعزیرات در دو شیفت فعال بوده و اداره نیز فعال می باشد.

 

وی افزود: هر شهروند اسلام آبادی چه در شیفت صبح یا بعدازظهر شکایتی بر علیه اصناف داشته باشه، آمادگی دریافت شکایات شهروندان را داریم.

 

رییس  تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: هر سال کار نظارت ما از 15 اسفند ماه شروع می شد، امسال با توجه به تاکید وزارت دادگستری این نطارت ها از 28 بهمن ماه آغاز شده و به مدت یک ماه نظارت بر بازار را بصورت جدی در روند کار خود قرار داده ایم.

 

وی افزود: شهروندان اگر با موردی مواجه شدند که اجحافی در حق ایشان صورت گرفت یا نظارتی نیاز هست که صورت بگیرد می توانند از طریق سامانه ی  300000135 بصورت پیامکی شکایت و اظهار نظر خود را اعلام کنند و در صورتی که شماره خود را به سامانه اعلام کنند هما روز با ایشان تماس گرفته خواهد شد و نتیجه اقداماتی که در خصوص شکایت شان انجام شده به اطلاع ایشان خواهد رسید. 

 

هنرجو گفت: با توجه به افزایش  خرید مردم در ایام نوروز، نظارت بر بازار بخاطر خدمات رسانی بر مردم افزایش یافته و با هماهنگی  اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت اکیپ های سیار بازرسی در بازار فعال هستند و بر اصنافی که بیشترین تقاضا برای آنها وجود دارد از قبیل پوشاک ، آجیل ، خشکبار و شیرینی، دستور کار بیشترین نظارت ها بر روی آنها قرار گرفته است.

 

وی افزود: بخش میوه نظارت ویژه خود را دارد و جهاد کشاورزی تأمین و عرضه میوه شب عید را تقبل نموده است و تعزیرات حکومتی شهرستان آمادگی برخورد با هرگونه تخلف احتمالی در این خصوص را نیز دارد.

 

 

رییس  تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی این اداره باز بوده  و کشیک نوروزی آمادگی کامل را دارد که  اگر مسافرین نوروزی به تخلفی برخوردند با همین سامانه به ما منعکس نمایند، در همان روز رسیدگی و اعلام نتیجه خواهد شد.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اسلام آبادخبر گفت: برای تعدادی از پزشکانی که در سنوات گذشته زیرمیزی گرفته بودند، پرونده تشکیل شد و حق و حقوق شاکیان به ایشان عودت گردید و پزشکان نیز برابر قانون جریمه شدند.

 

هنرجو اعلام کرد: اگر چنانچه شهروندان و مسافرین نوروزی در امور پزشکی و اقلام دارویی اضافه دریافتی داشتند، و اگر خدای ناکرده اطباء تخلفی داشتند، شکایت خود را در دانشگاه علوم پزشکی مطرح نمایند که پس از تشکیل پرونده در کمیسیون ماه 11 آمادگی رسیدگی به این شکایات را داریم.

 

وی افزود: حیطه صلاحیت ما مربوط به هرجایی است که مصرف کننده حقوقی دارد و خدمات دریافت می کند؛ چه خدمات دولتی نظیر آب، برق، گاز و تلفن  و چه خدمات صنفی غیر دولتی که به مصرف کنندگان خدمات می دهند که اگر شکایتی بعلت خدمات نامطلوب مطرح شود تعزیرات حکومتی قابلیت رسیدگی به آن را دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد