فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

حمایت از سرمایه گذاران جهت ایجاداشتغال در اسلام آبادغرب/ ایجاد 1465 شغل در سال95

کد خبر: 296728
|
19:04 - 1395/12/25
نسخه چاپی
حمایت از سرمایه گذاران جهت ایجاداشتغال در اسلام آبادغرب/ ایجاد 1465 شغل در سال95
اسلام آبادخبر: فرمانداراسلام آبادغرب گفت: از هر سرمایه گذار و یا کارآفرینی که بخواهد برای ایجادا شتغال برای جوانان این شهرستان فعالیت کند با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب در آخرین جلسه کارگروه اشتغال که امروز در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اقدامات این کارگروه در یکسال گذشته را تشریح کرد.

 

افشین کریمی فرماندار شهرستان در این جلسه باتبریک در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه(س) و همچنین عید نوروز اظهار کرد: در حوزه اشتغال در این شهرستان از محل تسهیلات سفر مقام معظم رهبری به استان مبلغ 41 میلیارد تومان تسهیلات در بخشهای صنعت ،خدمات و کشاورزی به متقاضیان پرداخت که زمینه اشتغال 562 نفر را فراهم کرده است.

 

وی افزود: در همین راستا از محل سفر رئیس جمهور محترم برای اجرای 8 طرح با اشتغال 136 نفر مبلغ 430 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های  پشتیبان مشاغل خانگی  که از طریق ادارات صنعت معدن و تجارت،میراث فرهنگی و بنیاد شهید معرفی شده بودند برای اجرای 17 طرح  885 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که این اقدام زمینه اشتغال 177 نفر را در حوزه خیاطی،قالیبافی و صنایع دستی فراهم  نمود.

 

کریمی گفت: در طول یکسال گذشته 1465 شغل توسط دستگاههای اداری در سامانه رصد اشتغال استان به ثبت رسیده و این کارگروه با برگزاری 8 جلسه و  44 مصوبه که حدود 90 درصد مصوبه ها انجام شده مشکلات و نیازمندیهای حوزه اشتغال را تا حد ی مورد بررسی قرار داده  و جا دارد از زحمات همه اعضای این کارگروه در این خصوص قدردانی نمایم.

 

فرماندار اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد:  از هر سرمایه گذار و یا کارآفرینی که بخواهد برای ایجادا شتغال برای جوانان این شهرستان فعالیت کند با تمام توان حمایت خواهیم کرد و همه دستگاههای اجرایی شهرستان موظف به فراهم نمودن زیرساخت های لازم دراین خصوص هستند.

 

وی افزود: انشاالله در سال 96  با راه اندازی فاز 2 بیمارستان، مینی پالایشگاه، گلخانه و... برای  حوزه اشتغال شهرستان خبرهای خوبی خواهیم داشت.

 

گفتنی ست: در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی درسا دانه، تولید سیم و کابل، تولید سیم ظرفشویی شهرستان و همچنین طرح پشتیبان تولید قالی  مورد بررسی  قرار گرفت.                                 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها