رئیس ادره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد:

اعلام آمادگی جهت اسکان فرهنگیان در سفرهای نوروزی به اسلام آبادغرب

کد خبر: 296727
|
18:45 - 1395/12/25
نسخه چاپی
اعلام آمادگی جهت اسکان فرهنگیان در سفرهای نوروزی به اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس ادره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب گفت:در ایام نوروز برای خدمت رسانی به همکاران فرهنگی چهل اتاق از هشت مدرسه و دوازده اتاق خانه معلم را برای اسکان آنان را در نظر گرفته ایم.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس ادره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب گفت: هشت مدرسه، دوازده اتاق خانه معلم برای اسکان فرهنگیان و غیر فرهنگیان در شهرستان اسلام آباد غرب از تاریخ ۲۸اسفندماه سال جاری تا ۱۲ فروردین سال آینده آماده کرده ایم.
 

 حسن رجبی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:در ایام نوروز برای خدمت رسانی به همکاران فرهنگی چهل اتاق از هشت مدرسه و دوازده اتاق خانه معلم را برای اسکان آنان را در نظر گرفته ایم.

 

وی  با اشاره نصب بنر برای راهنمایی مهمانان فرهنگی در ورودی  شهرستان، افزود: امسال علاوه بر خانه معلم  چهل اتاق هشت مدرسه رابه امکانات فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل پخت وپز، سیستم گرمایشی، حمام و... مجهز و در اختیار مهمانان فرهنگی وغیر فرهنگی می گذاریم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب ادامه داد: سال  گذشته  یک هزاو ۷۳۶ نفر از فرهنگیان به شهرستان سفر کرده اند و امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دادیم.

 

رجبی گفت: ما برای نوروز امسال ورود دو هزارنفر از همکاران را به شهرستان پیش بینی کرده ایم که امکانات مورد نیاز آنان را فراهم کرده و برای هر چند روزی که در مدارس یا خانه معلم شهرستان اقامت داشته باشند با قرار دادن امکانات در اختیارشان مشکلی نداریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد