فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بالا بردن فرهنگ عمومي بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث چهارشنبه سوری است

کد خبر: 296704
|
14:42 - 1395/12/24
نسخه چاپی
بالا بردن فرهنگ عمومي بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث چهارشنبه سوری است
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بالا بردن فرهنگ عمومي و آگاهی بخشی به مردم بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث و اتفاقات چهارشنبه آخر سال خواهد بود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح نظارت بر اماکن و جلوگيري از فروش و توزيع مواد محترقه، بازرسی از واحدهای صنفی در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

 

 وی افزود: مأموران در بازرسي از اين واحدها 29 هزار عدد انواع مواد محترقه غیراستاندارد را کشف کردند و متهمان دستگير شده را جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه با اشاره به وقوع حوادث و رخدادهاي سال هاي قبل در شب چهارشنبه سوری و به وجود آمدن خسارات مالي و جاني افزود: بالا بردن فرهنگ عمومي و آگاهی بخشی به مردم بهترين گزينه در جهت کاهش حوادث و اتفاقات چهارشنبه آخرسال خواهد بود.


سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه از شهروندان خواست: به منظور برقراری امنیت هرچه بهتر در این شب با پرهیز از هرگونه اعمال حادثه بر انگیز، پلیس را در برقراری امنیت هرچه بهتر یاری رسانند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.

 

 وی در پایان ضمن تذکر به عوامل برهم زننده امنیت در شب چهار شنبه آخر سال، متذکر شد: با دستگیر شدگان در این شب که امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیاندازد با جدیت برخورد خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها