فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

فروردین 96 بیمارستان اسلام آبادغرب افتتاح می شود/گزارش خدمات دولت در سال95

کد خبر: 296702
|
13:28 - 1395/12/23
نسخه چاپی
فروردین 96 بیمارستان اسلام آبادغرب افتتاح می شود/گزارش خدمات دولت در سال95
اسلام آبادخبر:فرماندار اسلام آبادغرب در آخرین جلسه اداری ضمن ارائه گزارشی از خدمات دولت در سال 1395 گفت:فروردین 96 بیمارستان اسلام آبادغرب افتتاح می شود

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آبادغرب در آخرین جلسه اداری ضمن ارائه گزارشی از خدمات دولت در سال 1395 گفت:فروردین 96 بیمارستان اسلام آبادغرب افتتاح می شود

در این جلسه افشین کریمی فرماندار شهرستان در سخنانی بیان داشت در بحث امنیت اعضای شورای تامین همه همت خود را بکار بستند تا احساس امنیت را در خاطر خود داشته باشند که نمونه آن دستگیری سارقان بانک ملی در هفته گذشته بود.

 

وی افزود: درحوزه راه روستایی این شهرستان بادارا بودن 85 درصد آسفالت راه روستایی  رتبه اول استان را دارد ،درحوزه کشاورزی در سال زراعی گشته این شهرستان حائز رتبه کشوری شد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب بیان داشت :در حوزه آموزش شورای آموزش و پرورش شهرستان رتبه اول استان را به خود اختصاص داد،دربحث پدافند غیر عامل رتبه اول استان را داریم،شورای فرعی مبارزه بامواد مخدر باخدمات قابل توجه مورد تقدیر قرار گرفت ،نهادهای حمایتی شهرستان حمایتهای بسیار مطلوبی در بحث اشتغال مددجویان و محرومین انجام دادند.

 

وی خاطرنشان کرد:مدیریت بحران شهرستان در زمان بارش برف و وقوع مشکلات زیرساختی توانست با تلاش مدیران محترم اولین شهرستانی باشیم که  شرایط شهر را به  حالت عادی برگردانیم.

 

کریمی درخصوص وضعیت ساخت بیمارستان شهرستان اسلام آبادغرب گفت:بحمدالله بیمارستان جدید درحال تجهیز است و فروردین ماه باحضور وزیر محترم بهداشت افتتاح خواهد شد.

 

وی افزود:کتابخانه مرکزی تحویل امور کتابخانه ها گردید و بزودی تجهیز خواهد شد،امور اداری  گلخانه شهرستان انجام شده و از فروردین کار اجرایی آن آغاز که در فاز اول 80 نفر اشتغال بهمراه خواهد داشت،کارمینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی به پایان رسیده و فاز اول این پروژه با اشتغال 50 نفر تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد:در حوزه سلامت ضمن قدردانی از زحمات نماینده محترم درحال حاضر 6 مرکز بهداشتی ،2 پایگاه بهداشتی و 2 خانه بهداشت و مجتمع اداری در حال ساخت  می باشد ،تا سال 92 در این شهرستان 9 روستا گازدار بود که امروز در حال حاضر 50 روستای شهرستان گازدارند و گازرسانی به شهر حمیل و 80 روستای دیگر درحال انجام است .

 

فرماندار اسلام آباد غرب با قدردانی از دستگاه اطلاعاتی شهرستان گفت به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقتدار دستگاه انتظامی و قضایی  محموله های 24 و 18 کیلوگرمی مواد مخدر کشف شد که این نشان از هماهنگی و همکاری دستگاههای امنیتی شهرستان دارد.

 

کریمی در پایان سخنان خود در این جلسه از همه دستگاههای دولتی خواست برای برگزاری انتخابات همکاری لازم با ستاد انتخابات معمول نمایند.

 

در این جلسه مدیران جدید ادارات جهاد کشاورزی،غله و سیلو و برق شهرستان معرفی و از زحمات مدیر اداره بنیاد شهید درطول   دوران خدمت قدردانی بعمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد