جدیدترین بالگرد ایرانی با نام «صبا ۲۴۸» رونمایی شد +ویژگی‌ها و تصاویر

کد خبر: 296630
|
15:36 - 1395/12/17
نسخه چاپی
جدیدترین بالگرد ایرانی با نام «صبا ۲۴۸» رونمایی شد +ویژگی‌ها و تصاویر
صبح امروز با حضور وزیر دفاع و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بالگرد ملی صبا ۲۴۸ که به دست سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است، رونمایی شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازاطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، در سیصد و پنجاه و سومین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بالگرد ملی صبا 248 که به دست متخصصان افتخار آفرین شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد ایران وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است رونمایی شد.

بالگرد ملی صبا 248 در کلاس وزنی سبک و متوسط کاربری چند منظوره، دو موتوره، چهار ملخه و با ظرفیت 8 سرنشین قادر است ماموریت های حمل و نقل بار و مسافر و عملیات امداد و نجات، عکس برداری و شناسایی، آمبولانس هوایی، عملیات فرا ساحلی و تاکسی هوایی را انجام دهد.

استفاده از فناوری های روز در حوزه ناوبری، هدایت و سامانه های مکانیکی، کارکرد قابل قبول در حالت یک موتور خاموش، قابلیت اطمینان بالا، صدا و ارتعاشات کم و سرعت بالا، قابلیت عملیاتی در محدوده دمایی 25- تا 55 درجه سانتی گراد و بدنه آیرودینامیکی مناسب، از جمله دیگر مشخصات فنی بالگرد 248 است.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد