آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص از پرونده‌های میان ایران و آمریکا همزمان با بررسی بودجه/اقدامات ترامپ تعداد پرونده‌ها را افزایش می‌دهد

کد خبر: 296488
|
12:03 - 1395/12/05
نسخه چاپی
آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص از پرونده‌های میان ایران و آمریکا همزمان با بررسی بودجه/اقدامات ترامپ تعداد پرونده‌ها را افزایش می‌دهد
عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا از آغاز کار این کمیته همزمان با بررسی لایحه بودجه در مجلس خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل "حشمت‌الله فلاحت‌پیشه" عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا در گفت‌وگو باخبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ما برای تمدید زمان انجام این تحقیق و تفحص به دلیل بررسی برنامه ششم و بودجه به لاریجانی نامه‌ای ارسال کرده بودیم، گفت: با توجه به عدم پاسخ نامه این کمیته همزمان با بررسی بودجه سال 96 جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

 
وی ادامه داد: قرار است ابتدا با اعضای آخرین کمیته تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی میان ایران و آمریکا در مجلس هفتم مانند آقای علی احمدی جلسه‌ای داشته باشیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس اکنون در حال بررسی لایحه بودجه هستند لذا دیگر نمی‌خواهیم با توجه به کمبود زمان اقدامات تکراری انجام دهیم.
 
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه مباحث حقوقی میان ایران و آمریکا مسلما براساس عملکرد و گفتار ترامپ بیشتر خواهد شد، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا شخصیت نرمالی نداشته و تلاش می‌کند، ضعف‌های این کشور را از طریق کشورهای دیگر جبران کند.
 
وی در ادامه افزود: ترامپ طی این هفته اعلام کرد عرب‌ها چیزی غیر از پول ندارند و باید از پول آنها برای ایجاد منطقه امن استفاده کنیم، وی  خواهان برهم زدن ترازهای مالی در ناتو، اتحادیه اروپا و سازمان ملل و همچنین موافقت‌نامه‌های تجاری در قبال چین است لذا بنده معتقدم وی برای ایران هم نقشه‌های مالی خواهد کشید.
 
انتهای پیام/ 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها