قاسمی:

هم سویی مواضع عربستان و رژیم صهیونیستی درباره ایران تصادفی نیست

کد خبر: 296444
|
03:55 - 1395/12/02
نسخه چاپی
هم سویی مواضع عربستان و رژیم صهیونیستی درباره ایران تصادفی نیست
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هم سویی مواضع وزیر خارجه سعودی و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران امری تصادفی نیست؛ شواهد و قرائن زیادی حکایت از هماهنگی های این دو رژیم در پرونده های منطقه ای دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت امور خارجه، «بهرام قاسمی» افزود: هر دو رژیم گمان می برند به منظور جبران شکست ها و ناکامی های پر شمار خود در منطقه، باید فضای بین المللی را علیه ایران تحریک کنند که البته و بدون شک ادبیات بکار گرفته شده، توسط این دو همگام و همراه در مبارزه با مردم مظلوم منطقه، ادبیاتی تکراری و حاکی از یک استیصال و درماندگی دردناک است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اسفبار آنکه این مقام رژیم اشعالگر آشکارا برای پیشبرد سیاستهای ضد ایرانی همیشگی خود روی همکاری و هماهنگی با یک کشور اسلامی حساب باز کرده است.


قاسمی در پایان اظهارکرد: تکرار یک اتهام واهی و مضحک در مورد منابع تروریسم و حامیان داعش از سوی وزیر خارجه عربستان هرگز نمی تواند باعث شود تا پیوندهای عقیدتی، آموزشی، مالی و اطلاعاتی بین نظام سعودی و تروریستهای تکفیری که جنایات آنان علیه مردم بیگناه منطقه و جهان برای تمامی جهانیان آشکار است، فراموش شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد