در شورای ترافیک شهرستان اسلام آبادغرب مطرح شد/

کاهش 40 درصدی تصادفات در مسیر اسلام آبادغرب-حمیل/ ثبت بیش از 46 هزار مورد تخلف راهنمایی و رانندگی

کد خبر: 296433
|
11:47 - 1395/12/01
نسخه چاپی
کاهش 40 درصدی تصادفات در مسیر اسلام آبادغرب-حمیل/ ثبت بیش از 46 هزار مورد تخلف راهنمایی و رانندگی
اسلام آبادخبر: با نظارت بیشتر پلیس راهور توجه مردم به قوانین و مقررات خوشبختانه نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در مسیر اسلام آبادغرب-حمیل داشته ایم.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروزجلسه شورای ترافیک شهرستان در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار اسلام آباد غرب گفت: با برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی گسترده و همکاری و همراهی مردم با مسولان می توانیم وضعیت ترافیکی را ساماندهی و مسائل و مشکلات آن را مرتفع نماییم.

 

وی با اشاره به  لزوم هرچه بیشتر نظارت تاکسیرانی بر عملکرد تاکسی ها گفت ؛هم اکنون 484 دستگاه تاکسی مسیری و گردشی کار جابجایی مسافر را در اسلام آبادغرب انجام می دهد.

 

کریمی همچنین از کاهش آمار تصادفات در محور حادثه خیز  اسلام آبادغرب-حمیل  خبر داد و گفت: مسیر اسلام آبادحمیل یکی از محور های حادثه خیز استان می باشد که با نظارت بیشتر پلیس راهور توجه مردم به قوانین و مقررات  خوشبختانه  نسبت به سال گذشته  40 درصد کاهش تصادفات جرحی و فوتی  در این مسیر داشته ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: سال جاری تا کنون   46 هزارو 375 مورد تخلف راهنمایی و رانندگی در شهر اسلام آبادغرب ثبت شده و از سوی پلیس راهور اعمال قانون شده است.

 

ساماندهی ایستگاه های مسافربری روستایی ، برخورد با مسافربرهای شخصی و  ایجادسرعت گیر در مقابل مدارس شهرک شهید نژادرضایی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد