دادستان اسلام آبادغرب اعلام کرد:

خبر "تبرئه اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مهر طلاب اسلام آبادغرب" کذب است

کد خبر: 296387
|
11:20 - 1395/11/28
نسخه چاپی
خبر "تبرئه اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مهر طلاب اسلام آبادغرب" کذب است
اسلام آبادخبر: دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در واکنش به انتشار یک خبر اعلام کرد: خبر "تبرئه اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مهر طلاب اسلام آبادغرب" کذب است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  چندی پیش خبری تحت عنوان "تعلیق هیئت مدیره و مدیرعامل مسکن مهر شهرک نور بدره ای با حکم دادگستری " در رسانه ها منتشر شد، شب گذشته نیز خبری مبنی بر ” تبرئه اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مهر طلاب اسلام آبادغرب ” در فضای مجازی منتشر گردید، که با واکنش فوری دادستان بصیراسلام آباد غرب مواجه شد و در همان ساعت اولیه انتشار این خبر توسط دادستان شهرستان کذب قلمداد شد.

 

صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اعلام کرد: این خبر کذب محض است و مسلما با منتشر کنندگان چنین اخباری برخورد خواهد شد.

 

صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام اعلام کرد: این خبر کذب محض است و مسلما با منتشر کنندگان چنین اخباری برخورد خواهد شد.


وی اظهار کرد: پرونده اتهامات اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرک نور اسلام آباد غرب که تحت قرار تامین آزاد می باشند در دادسرای شهرستان مفتوح است و تاکنون تحقیقات خاتمه نیافته است.


دادستان شهرستان گفت: حکم تعلیق هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرک نور اسلام آباد غرب در دادگستری شهرستان صادر که دادگاه تجدید نظر استان با تأیید ضمنی تخلفات و ذکر صریح رکود و تعلل در اداره این شرکت صرفا به لحاظ ایرادات شکلی قرار عدم‌ استماع صادر نموده و به هیچ وجه چنین قراری دال بر تبرئه این اشخاص نمي باشد.


عزیزی تصریح کرد: به خبرگزاري هايي که از روی نا آگاهی چنین اخبار کذبي را منتشر نموده اند، متذکر می شود اولا در چنین قضایایي بدون کسب اطلاع از مرجع قضایی اقدام به اطلاع رسانی نکرده و ثانیا در اسرع وقت نسبت به اصلاح خبر و اطلاع رسانی صحیح خبر به افکار عمومی از سوی یک مقام آگاه و مطلع نسبت به پرونده(دستگاه قضایی شهرستان) اقدام نمایند.


دادستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: با اشخاصی که مبادرت به تشویش اذهان عمومی با برداشت های نادرست و اخبار غلط می‌نمایند برخورد خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد