کشته و زخمی شدن بیش از 200 تروریست در جنوب سوریه/ 90 درصد محله «المنشه» بازپس گرفته شد+ نقشه

کد خبر: 296363
|
22:51 - 1395/11/26
نسخه چاپی
کشته و زخمی شدن بیش از 200 تروریست در جنوب سوریه/ 90 درصد محله «المنشه» بازپس گرفته شد+ نقشه
عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در درعا البلد، واقع در جنوب سوریه 245 کشته و زخمی دربرداشته و منجر به پاکسازی بیشتر محله «المنشه» در این منطقه شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، درگیری های شدید میان ارتش سوریه و عناصر تروریستی در استان درعا همچنان ادامه دارد.


تروریست ها شب گذشته هم حملات سنگینی را از محله درعا البلد آغاز کردند و تا ظهر امروز خود را به حومه جنوبی مسجد المنشیه و مجتمع ساختمانی النجار در جنوب محله المنشیه رساندند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد: تروریست ها تا ساعاتی قبل هم توانسته بودند از جنوب تا مرکز محله المنشیه پیشروی کنند.

وی افزود: حملات خمپاره ای تروریست ها به محله مسکونی السحاری در شرق منطقه المنشیه ادامه دارد.

این منبع میدانی گفت: در مقابل نیروهای سوری توانستند با پشتیانی جنگنده ها و انجام ضد حملات، پیشروی تروریست ها را در این مناطق متوقف و آنان را عقب برانند.

وی افزود: در حال حاضر، درگیری ها در حومه جنوبی محله المنشیه و محله حمیده الطاهره در جریان است و ارتش سوریه ابتکار عمل را در میدان نبرد در دست گرفته است.


جنوب سوریه، درعا اندازه بزرگتر اینجا   


این منبع میدانی خاطرنشان کرد: فقط 10درصد مناطق اشغال شده در حد فاصل جنوب تا مرکز محله المنشیه در کنترل عناصر تروریستی است و تلاش نیروهای سوری و مقاومت برای بازپس گیری مناطق آلوده وجود دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عناصر تروریستی در دو روز گذشته فقط توانستند بخش هایی از جنوب تا مرکز محله المنشیه را اشغال کنند و خبر برخی رسانه های وابسته به تروریست ها مبنی بر اشغال کل این محله صحت ندارد.


جنوب سوریه، درعا اندازه بزرگتر اینجا    


این منبع میدانی با بیان این که تروریست ها از وضعیت هجومی به تدافعی تغییر حالت داده اند، گفت: عناصر تروریستی با متحمل شدن خسارات فراوان در حال عقب نشینی به سوی محله درعا البلد هستند.

وی افزود: حدود 245 تن از عناصر تروریستی در درگیری های دو روز گذشته کشته یا زخمی شدند. 5 خودروی زرهی تروریست ها نیر در درگیری های امروز منهدم شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های تروریستی از دو روز قبل با نقض آتش بس در جنوب سوریه تلاش کردند از محله درعا البلد به سوی محله المنشیه پیشروی کنند اما با واکنش قاطع نیروهای سوری و مقاومت تاکنون به نتیجه ای دست نیافته اند. در این عملیات 2 هزار تن از تروریست ها شرکت دارند.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد