نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری:

برای پیروزی در برابر دشمنان باید به وحدت روی بیاوریم/ من اصلاح طلب نیستم

کد خبر: 296300
|
15:30 - 1395/11/22
نسخه چاپی
برای پیروزی در برابر دشمنان باید به وحدت روی بیاوریم/ من اصلاح طلب نیستم
نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری در سخنرانی 22 بهمن اسلام آبادغرب گفت: پیروزی ما در این رزمایش بی نظیر و نبرد بین حق و باطل در گرو این است که عقلانیت را رشد دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آیت الله نریمانی بعد از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در جمع مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب در مسجدجامع شهرستان ضمن تبریک ایام الله 22 بهمن و تسلیت ایام فاطمیه گفت:  این انقلاب ادامه یک جریان است که از ابتدای تاریخ تا به امروز شکل گرفته است.

 

وی افزود: دو فرزند آدم یکی خداخواه و دینمدار و دیگری خودپرست و تابع نفسانیت، که از اینجا خط بین حق و باطل شکل گرفت و در طول تاریخ این دوخط به موازات هم پیش آمدند تا به محمدرسول الله(ص) و ابوسفیان و ابوجهل و امثالهم رسیدند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری با بیان اینکه دو خط موازی حق و باطل تا بشر باشد همواره در پیکار و مبارزه خواهند بود، خاطرنشان کرد: امروز هم به امام امت، امام خامنه ای و رییس جمهور مستکبر آمریکا  رسیده ایم .

 

وی افزود:  این وعده قرآن است که انسان با اختیار خودش و با عقلانیت به جایی برسد که در برابر ظلم و استکبار بایستد و به پیروزی برسد و طلیعه دار این افتخار، ایران اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار انقلاب  حضرت امام خمینی(ره) است و انشاءالله ما تحقق بخشندگان وعده قرآنیم.

 

خطیب مراسم 22 بهمن اسلام آبادغرب با اشاره به حکومت های شیعه تشکیل شده در طول تاریخ، گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی حکومتی تمام عیار در دنیا به وججود نیامده بود، و برای اولین بار در طول تاریخ مرجعی عالیقدر، فیلسوفی بزرگ، حکیمی عارف و سیاستممداری بی نظیر ظهور کرد تا تحقق بخش برنامه خدا بر روی زمین باشد.

 

 وی افزود: این پرچم به دست تک تک ما اعم از روحانیت و مردم عادی از مرد و زن سپرده شده و پیروزی ما در این رزمایش بی نظیر و نبرد بین حق و باطل در گرو این است که عقلانیت را رشد دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم و هرکس به اختلاف دامن بزند از نادانی و کمبود عقلانیت او حکایت دارد.

 

حاج شیخ امان نریمانی گفت: دشمنان برای ما صف کشیده اند، شاید نسل جوان ما ندانند که چقدر اختلاف بین امپریالیسم غرب و دنیای کمونیسم شرق جنگ سرد بود و کشورهای مظلومی مثل ویتنام عرصه قدرت نمایی این دو ابرقدرت بود، اما روسای این دو ابرقدرت جهانی برای فرونشاندن نورانیت آتش نشان انقلاب بعد از 70 سال پیکار در اقیانوس دست به دست هم دادند و برعلیه ایران اسلامی با هم متحد می شوند تا ما را به زانو در بیاورند، چون آنها بهتر از ما می دانند این شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

 

وی  با بیان اینکه این پیروزی خیلی کار و زحمت در بر دارد، افزود: ما از فقر، گرانی، تبعیض و مشکلات جامعه کاملا" آگاهیم و این را بدانید اگر رییس جمهور، وزرا، دولت و روحانیت امکان داشته باشد، تمام فقرای کشور را سامان بدهند هرگز دریغ نمی کنند.

 

نریمانی خاطرنشان کرد: در سایه رهبری امام راحل اتحاد و انسجام که به دنبال آن نیرو های مسلح به مردم پیوستند و تمام امیدهای غربی ها را تبدیل به نامیدی کردند و اگر می خواهیم این راه ادامه پیدا کند ما باید به وحدت روی بیاوریم.

 

وی افزود: حتی در کانون یک خانواده کوچک اختلاف وجود دارد، لذا باید به گونه ای مدیریت کنیم که اختلافات  و عیب ها را نباید به جامعه آورد و باید به گونه ای به صحنه بیاییم که با دست یه دست هم دادن  چشم دشمن را کور و زبان دشمن را لال کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری گفت: پس اگر می خواهیم پرچمدار امام زمان (عج) باشیم ، باید اول مصلح باشیم و ابتدا خودمان را اصلاح کنیم.

 

وی افزود: اینکه می گوییم اصلاح، به معنای اصلاح طلبی نیست، اصلاح طلبی و اصولگرایی بخشی از دین است و سخنان خوب هر دو گروه مورد تایید ماست و سخنان بد هر دو را نمی پذیریم.

 

نریمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من وقتی هم به رای مردم نیاز داشتم و از اصلاح طلبان تشکر کردم و گفتم؛ تشکر می کنم که از من دعوت می کنید و حمایت می کنید، من اصلاح طلب نیستم، اصولگرا هم نیستم، از زحمات شما تقدیر و تشکر می کنم و گفتم؛ من ضمن احترام به شما در آینده اگر مطلبی ببینم از نظر شرعی و از نظر تبعیت از رهبری بر نیاید شما را نقد می کنم.

 

وی تصریح کرد: اگر کشوری بخواهد ترقی کند باید پشت سر امام، مقتدا و رهبرش حرکت کند و هیچ کس حق ندارد مقام رهبری  و سه قوه را تخریب کند و باید قوا تقویت شوند تا بر سیل عظیم مشکلات فائق آیند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری با اشاره به برجام، بیان داشت: عده ای در داخل می گویند برجام خوب است و عده ای می گویند بد است و رییس جمهور آمریکا هم گفت در برجام کلاه سرمان رفته و برای ما ضرر داشته و می خواهیم برجام را نقض کنیم.

 

وی افزود:  به نظر من، نه اینکه اصلاح طلب ها به من گفته باشند، بلکه به فهم خودم ؛ برجام کار خوبی است و امروز می بینیم که  ما ناقض برجام نیستیم ، بلکه این غربیها هستند که ناقض برجام برجام هستند.

 

 

آیت الله نریمانی در پایان با دعا برای تعجیل در ظهور فرج امام عصر، گفت:  ما از خداوند می خواهیم به حرمت حضرت بقیه الله(عج) در ظهور آن حضرت تعجیل کند تا پرچم انقلاب اسلامی به دست توانای مقام معظم رهبری تقدیم ولی الله اعظم گردد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد