پیام تسلیت به مناسبت شهادت مدافع حرم جاوید الاثرخیرالله احمدی فر

کد خبر: 296292
|
16:15 - 1395/11/19
نسخه چاپی
پیام تسلیت به مناسبت شهادت مدافع حرم جاوید الاثرخیرالله احمدی فر
مدیروپرسنل کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید جاوید الاثرخیرالله (محسن) احمدی فر پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیروپرسنل کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید جاوید الاثرخیرالله (محسن) احمدی فر پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

 

 

 

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

«بسمه تعالی»

 

خداوندا، اين دفتر و كتاب شهادت را همچنان به روى مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مكن. خداوندا، كشور و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه و نيازمند به مشعل شهادت اند، تو خود اين چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش» و به اجابت برسان.



تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)است که در روز عاشورا فرمودند آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند؟


امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.


بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان و اردوگاه سپاهیان اسلام برخاست و عطرشهادت را به مشام ها رساند و در طلیعه سی و هفتمین بهار انقلاب و فجرشکوهمند ایران اسلامی، یکی از فجرآفرینان راستین این دیار، فدایی ولایت برادر

شهید حاج خیرالله  احمدی  حدود ساعت ۱۱ روز شنبه  بر اثر تله انفجاری دشمن در راه دفاع از حرم آل الله در شهر موصل کشور عراق به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

ایمان راسخ و اراده آهنین در جهاد فی سبیل الله و حماسه و ایثار و شجاعت مثال زدنی این شهید بزرگوار از او اسطوره و رزمنده ای قهرمان ساخته بود که در رشادت و شجاعت و مهارت، همواره زبانزد عام و خاص بود و حماسه‌های زیادی را در مدت مستشاری در بسیج مردمی و دفاع از حرم آل الله در عراق ازخود به یادگار گذاشته و جان خود را در این راه  تقدیم نمود.



مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده دلاور  به محضر امام عصر (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری و همه ملت ایران بویژه خانواده و فرزندان این شهید والامقام تسلیت عرض می نماییم.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد