باز هم گاز LPG حادثه آفرید/

جزئیات آتش سوزی پراید و انبار گاز LPG در محله شهرستانی اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 296290
|
21:47 - 1395/11/19
نسخه چاپی
جزئیات آتش سوزی پراید و انبار گاز LPG  در محله شهرستانی اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: شامگاه امروز سه شنبه سوختگیری غیراستاندارد خودرو، منجر به آتش سوزی پراید و انبار گاز LPG در محله شهرستانی آسلام آبادغرب گردید که با حضور به موقع آتش نشانی حریق مهار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، شامگاه امروز سه شنبه سوختگیری غیراستاندارد خودرو، منجر به  آتش سوزی پراید و انبار گاز LPG  در محله شهرستانی آسلام آبادغرب گردید که با حضور به موقع آتش نشانی حریق مهار گردید.

 

شهرام امانی فرمانده عملیات آتش نشانی در این خصوص در گفتگو با اسلام آبادخبر گفت: ساعت ۱۸:۲۰  وقوع یک آتش سوزی بزرگ در محله شهرستانی اسلام آبادغرب گزارش شد.

 

وی افزود: یک اکیپ آتش نشانی با تجهیزات و خدمه سریعا" به محل آتش نشانی واقع در انتهای خیابان ابومسلم در محله شهرستانی اعزام گردید و اقدام به اطفاء حریق نمودند.

 

امانی گفت: آتش سوزی بعلت سوختگیری غیراستاندارد خودرو پراید با گاز LPG آغاز شده و به انبار گاز سرایت نموده است که با حضور به موقع آتش نشانی حریق مهار گردید.

 

وی افزود: با وصف اینکه آتش سوزی بعلت وجود ۲۰ سیلندر گاز پر در انبار خیلی شدید بوده ولی خوشبختانه انفجار رخ نداده، ولی خودرو پراید کاملا در آتش سوخته و قسمت هایی از سقف و دیوار های انبار گاز و درب و پنجره های طبقه فوقانی انبار تخریب گردید.

 

مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب به خبرنگار اسلام آبادخبر گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و فقط یک نفر دچار سوختگی سطحی شده که به بیمارستان منتقل گردیده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها