سپاه ناحیه اسلام آبادغرب صادر کرد:

پیام تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید خیرالله احمدی فر

کد خبر: 296271
|
22:11 - 1395/11/16
نسخه چاپی
پیام تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید خیرالله احمدی فر
اسلام آبادخبر: سپاه ناحیه اسلام آبادغرب به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید خیرالله احمدی فر پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بیژن خدادایان فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت:  روز گذشته بسیجی رزمنده خیرالله احمدی فر از مدافعان حرم در کشور عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد.


وی افزود:  شهید احمدی فر از رزمندگان گردان حنین از تیپ نبی اکرم ص استان کرمانشاه روز گذشته در درگیری با داعش  در شهر موصل عراق به عنوان اولین شهید مدافع حرم شهرستان اسلام آبادغرب به شهادت رسید.


وی تصریح کرد :  پیکیر این شهید مدافع حرم هم اکنون در کشور عراق میباشد و بعد از زیارت حرمین کربلا و نجف اشرف، طی همین هفته برای تشییع و خاکسپاری به میهن اسلامی باز خواهد گشت.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در پی شهادت دوزادهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه و اولین شهید مدافع حرم شهرستان اسلام آبادغرب از طرف پاسداران وبسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

بسم رب الشهدا والصدیقین
اگر آه تو از جنس نیاز است،
در باغ شهادت باز باز است

خداوندا، اين دفتر و كتاب شهادت را همچنان به روى مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مكن. خداوندا، كشور و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه و نيازمند به مشعل شهادت اند، تو خود اين چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش» و به اجابت برسان.

▪️شهادت رزمنده گردان حنین ومدافع حرم ال الله شهید "خیرالله احمدی فر " رابه محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شهیدپرور استان کرمانشاه به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب  و خانواده محترم آن شهید والامقام تبریک وتسلیت عرض مینمایم.

باز هم دست جنایتکاران استکبار به سر کردگی آمریکای خبیث از آستین گروهکهای ملحد بیرون آمد و سروی از بوستان رزمندگان کفر ستیز را انداخت.

سردار "خیرالله احمدی فر"  در جهاد اصغر، جهاد اکبر و نیز جهاد کبیر نمره 20 گرفت و به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوست.
شهادتت مبارک سردار.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب
۹۵/۱۱/۱۶


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها