امام جمعه اسلام آبادغرب:

یکی از دستاوردهای مهم انقلاب شکستن ابهت شیطان بزرگ است

کد خبر: 296255
|
15:25 - 1395/11/15
نسخه چاپی
 یکی از دستاوردهای مهم انقلاب شکستن ابهت شیطان بزرگ است
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب شکستن ابهت شیطان بزرگ است و این رییس جمهور جدیدآمریکا نیز به شکسته شدن بیشتر ابهت آمریکا کمک می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تبریک ایام الله دهه فجرگفت: دهه پر برکت فجر، طلیعه و آغاز حکومت الله بر همه جهان است.

 

وی افزود: همزمان با قرار گرفتن در سالروز پیرویزی انقلاب، وسوسه های شیاطین در شبکه های مجازی و ماهواره ای وارد میدان می شوند که به نسل های جدید انقلاب القاء کنند که انقلاب هیچ کاری برای مردم نکرده است.

 

امام جمعه شهرستان با برشمردن دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب، گفت: به غیر از پیشرفت علوم دینی بعد از انقلاب، جوانان کشور به اوج پیشرفت قله های علمی جهان رسیدند.

 

وی افزود: زمانی کشور ما پزشک از هن، پاکستان و بنگلادش وارد می کرد، ما می بینیم بیمارانی از کشورهای اروپایی برای معالجه به ایران  اعزام می شوند و همه این پزشکان ما تحصیل کرده داخل کشور هستند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی در علوم هسته ای و صنعت نفت و پتروشیمی، خاطرنشان کرد: زمانی که شاه ایران قبل از انقلاب ژاندارم استکبار در منطقه بود، غربی ها می خواستند صنعت هسته ای و پتروشیمی برای ایران راه بیندازند، ولی ایرانی ها در آن صنعت یا کارگر یا کارمند پشت میز نشین بودند، آنها خواهان پیشرفت ایران نبودند چون اجازه نمی دادند نیروی ایرانی سر از کار فنی آنا در بیاورد.

 

وی همچنین با تشریح پیشرفت های نظامی کشور گفت: پیشرفت های نظامی ایران اسلامی چشم دشمنان را کور کرده و ما همان کشوری هستی که در جنگ با عراق حتی یک موشک نداشتیم برای دفاع از خود شلیک کنیم و کشورهای پیشرفته هم حاظر به فروش سلاح به ما نبودند، اما اکنونکشور ما از لحاظ قدرت موشکی به حدی پیشرفت کرده که شیطان بزرگ آمریکا از آن به هراس افتاده است.

 

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب ضمن تشریح سایر دستاورد های  داخلی و خارجی انقلاب، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب شکستن ابهت شیطان بزرگ است و این رییس جمهور جدیدآمریکا نیز به شکسته شدن بیشتر ابهت آمریکا کمک می کند.

 

وی افزود: یکی دیگر از دستاورد های مهم انقلاب صدور انقلاب  است که ما می بینیم امروز رهبر معظم انقلاب در سراسر جهان مرید دارد یا شخصی مثل شیخ زکزاکی که مرید امام(ره) بود میلیون ها شیعه در یک کشور خارجی تربیت می کند و دشمنان فکر می کنند که با اسارت یا نابودی شیخ زکزاکی می توانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه اول نیز ضمن سفارش به تقوا و دروی از گناه، میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

 

وی افزود: ما امروز می توانیم ریاکارانه همدیگر را فریب بدهیم ولی در آخرت دیگر جای فریب نیست و پرونده همه ما آشکار می شود.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به احادیث، روایات و آیات قرآن پرستاری از کودکان، سالخوردگان، بیماران، معلولین ، همچنین پرستاری از ایتام، فقرا، معتادان و جانبازان را از کارهایی دانست که موجب نزدیکی به بهشت و پاداش اخروی شغل شریف پرستاری دانست.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد