مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب خبر داد:

آتش سوزی در مدرسه دخترانه هاجر در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 296212
|
13:47 - 1395/11/06
نسخه چاپی
آتش سوزی در مدرسه دخترانه هاجر در اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب از وقوع آتش سوزی در ساعت 12:00 امروز در مدرسه راهنمایی دخترانه هاجر اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب از وقوع آتش سوزی  در ساعت 12:00 امروز در مدرسه راهنمایی دخترانه هاجر اسلام آبادغرب خبر داد.

 

 

بهزاد احمدی مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب در این خصوص گفت:  در ساعت 12:00 آتش سوزی مربوط به یک انبار در مدرسه راهنمایی هاجر در مرکز شهر اسلام آبادغرب رخ داد که به محض اطلاع اکیپ آتش نشانی به محل اعزام شده و با وجود مشکلات تردد خودرو در مرکز شهر با همکاری مامورین راهنمایی رانندگی مسیر سریعا" باز شده و با حضور به موقع آتش را مهار نمودند.

 

 

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب نیز در این خصوص گفت: حادثه هیچ تلفات و مصدومی نداشته و فقط یکی از ماموران آتش نشانی بعلت گاز گرفتگی به اورژانس منتقل گردید.

 

حسن رجبی مدیر آموزش پرورش شهرستان که  در محل حادثه حضورپیدا کرده بود، در گفتگو بااسلام آباد خبرگفت: آتش سوزی بعلت اتصال برق بالکن مدرسه بوده که در آن تعدادی پوشه و کاعذ مستعمل نگهدای می شد.

 

وی با بیان اینکه؛ سیستم گرمایشی ساختمان مدرسه از نوع پکیج و شوفاژ می باشد، افزود: این حادثه خسارت مالی و جانی در بر نداشته است و حضور به موقع آتش نشانی موجب مهار کامل آتش سوزی گردید.

 

عکس از؛ فرشاد رستمی پور

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها