در جلسه تعامل و هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان مجازی شهرستان مطرح شد

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب: دشمن با ماهواره و فضای مجازی بنیاد خانواده وجوانان ما را هدف قرار داده است/باید روی رهنمودهای رهبری بیشتر کار شود

کد خبر: 296169
|
11:08 - 1395/10/29
نسخه چاپی
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب: دشمن با ماهواره و فضای مجازی بنیاد خانواده وجوانان ما را هدف قرار داده است/باید روی رهنمودهای رهبری بیشتر کار شود
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در جلسه تعامل و هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان مجازی شهرستان ضمن تشریح مشکلات فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد: باید روی رهنمودهای رهبری بیشتر کار شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه تعامل و هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان مجازی اسلام آبادغرب در دفتر فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه فعالان فرهنگی و رسانه ای حاضردر جلسه، پیرامون  مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شهرستان نکته نظرات خود را بیان کردند.

 


در ادامه این نشست صمیمی سرهنــگ پاسدار بیـــژن خـدادادیـان ضمن ارائه تعریفی از مشکلات و تشریح اهداف انقلاب و نظام اسلامی،در راستای اعتلای جامعه اسلامی  به اصحاب رسانه توصیه هایی را ارائه نمودند.

 

وی اظهار کرد: از خوبی مردم شریف اسلام آبادغرب بیشتر بنویسید، خوبی های اسلام آباد را برجسته کنید، مسئله مهم امربه معروف ونهی ازمنکر را جدی بگیرید وبیشتر به آن بپردازید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  با بیان اینکه؛ وظایف ادارات و وظایف مدیریتی را بطور کامل بشناسید و بعد انتقاد کنید، گفت: در مقوله فرهنگ کلی نگر نباشید و در مسئله مهم فرهنگ ریزبین باشید و مشکلات فرهنگی را پیدا کنید و در پی حل آن باشید.

 


وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است و بر این اساس به کار خود ادامه می‌دهد؛ بنابراین مردم حق دارند بدانند که چه مدیری خدمت صادقانه میکند و چه کسی دلسوز آنهاست پس عملکرد مدیران وادارات را از روابط عمومی ها بگیرید و در اختیارمردم قرار دهید.


سرهنگ خدادادیان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دردها و مشکلات جامعه را خوب می داند و می شناسد و برای درمان این دردها نسخه های خوبی می پیچد بنابراین باید روی رهنمودهای ایشان بیشتر کار شود.

 

وی با تأکید بر زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد، گفت: همه با کمک هم دلسوزان و معتمدین و متعهدین این شهر را بشناسید، آنها را دریابید  و در راه اعتلا و پیشرفت شهر به آنها کمک کنید و برای برطرف کردن مشکلات مردم و رفع معظلات شهری کوشا باشید و اگر گره ای از مشکلات مردم را بازکنید خداوند هم به شما در این راه کمک می کند.

 


سرهنگ خدادادیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اصلی ترین مشکل و معظل جامعه امروزی ما جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دانست و گفت: دشمن با ماهواره و فضای مجازی بنیاد خانواده وجوانان ما را هدف قرار داده است، بنابراین بطور جدی مواظب این هجوم خطرناک باشید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرفدار و دارای هر تفکر سیاسی هستید چه اصولگرا وچه اصلاح طلب ؛در تمام زمینه‌ها و در تمامی امورات پشت سر ولایت فقیه باشید.


فرمانده سپاه اسلام آبادغرب تصریح کرد: وحدت را حفظ کنید که پیروزی و موفقیت اصلی در وحدت و اتحاد است که همانا رهبر معظم انقلاب همیشه حفظ وحدت را در اولویت قرار می دهند و یکی از اصول اصلی وصیت نامه امام خمینی(ره) نیز موضوع مهم وحدت می باشد.

 

وی با تاکید بر تلاش برای خدمت به مردم و کمک به مسئولین خدمتگزار، گفت: مواظب باشید که توسط رسانه ها آبروی مومنی ریخته نشود چون حق الناس است و آبروی مومن در نزد خداوند خیلی ارزشمند می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد