فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش:

آتش برافروخته در منطقه جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است

کد خبر: 296168
|
10:41 - 1395/10/29
نسخه چاپی
آتش برافروخته در منطقه جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: هجمه و آتش برافروخته دشمنان در منطقه، جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، امیر سرتیپ منوچهر کاظمی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت جانبازان و آزادگان عملیات کربلای ۶ در کرمانشاه، اظهار داشت: همرزمان ما در نیروی زمینی ارتش در عملیات کربلای ۶ با افتخار و در نهایت استواری در نفت شهر و سومار مقاومت کردند و حماسه آفریدند.

 

امیر کاظمی با یادآوری حوادث دوران دفاع مقدس گفت: در روزهایی که از هر سو در محاصره بودیم و نیروهای ما سختی های بسیاری تحمل کردند نبرد در منطقه غرب بسیار سخت و خطرناک بود.

 

وی افزود: زحمات و تلاش و ایثار رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس مسئولیت و رسالت ما را در پاسداری از امنیت نظام  چندین برابر می کند.

 

امیر کاظمی با بیان اینکه نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند،  بیان کرد: امروز رسالت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ اقتدار نظامی کشور برای تامین امنیت و دفاع همه جانبه از ایران اسلامی است.

 

امیر کاظمی با بیان اینکه شهدای بسیاری در عملیات کربلای ۶ هنوز به آغوش خانواده‌های خود باز نگشتند، افزود: امنیت، عزت و بالندگی ایران اسلامی مرهون مجاهدت رزمندگانی است که از خون خود برای امنیت نظام سرمایه گذاری کردند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام شبانه روز در حال دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند، افزود: امروز دشمنان به خاطر واهمه از اقتدار نیروهای مسلح ما جرأت نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به امنیت حاکم بر نظام گفت: امروز آتش جنگ در دور تا دور ایران بر افروخته شده و هدف این هجمه و آتش نیز جهوری اسلامی است اما ایران اسلامی به لطف نیروهای مسلح از چنان امنیتی برخوردار است که کشورهای دیگر خواهان استفاده از تجربیات ما هستند.

 

ارشد نظامی آجا در غرب در بر لزوم هوشیاری همگان تاکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم که راه را اشتباه نرویم و آنچه که با زحمت اندوخته‌ایم هدر نرود.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این مراسم امنیت بالای امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: شهدا و جانبازان حق بسیاری به گردن ما دارند.

 

ماموستا محمدی گفت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت‌ها و ایثار نیروهای مسلح نبود ما از این امنیت محروم بودیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد