مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

ثبت اطلاعات 80 درصد جمعیت شهرستان اسلام آبادغرب در سامانه سیب

کد خبر: 296166
|
23:32 - 1395/10/28
نسخه چاپی
ثبت اطلاعات 80 درصد جمعیت شهرستان اسلام آبادغرب در سامانه سیب
اسلام آبادخبر: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اطلاعات 80 درصد جمعیت شهرستان در سامانه سیب ( سامانه یکپارچه بهداشت) ثبت شده است.

دکتر نادری در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: تمام ایرانیان باید پرونده الکترونیک سلامت تشکیل دهند و لازمه این کار ثبت کد ملی سرپرست و اعضای خانوار در سامانه سیب می باشد و این جزو پروژه های سلامت دولت  برای خدمات رسانی به مردم می باشد.

 

وی با بیان اینکه پرونده کاغذی بهداشتی افراد حذف خواهد شد،افزود: برای هر فرد با شناسه کدملی یک پرونده الکترونیکی ایجاد خواهد شد که اگر فردی حتی به شهر دیگری مهاجرت نمود، پرونده پزشکی ایشان با خدمات ارائه شده در دسترس می باشد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب گفت: فغلا" در مرحله اول بحث زیر ساخت بهداشت و سوابق بیماری و پزشکی افراد مطرح است و هر ایرانی که دارای کد ملی است باید در سامانه سیب ( سامانه یکپارچه بهداشت) ثبت نمایند.

 

وی با بیان اینکه اطلاعات 80 درصد جمعیت شهرستان در سامانه سیب ثبت شده است، بیان کرد: یک نفر از اعضای خانوارهایی که تاکنون اطلاعات ایشان در این سامانه ثبت نشده است، می تواند با  همراه داشتن کارت ملی اعضای خانوار به یکی از مراکز بهداشتی نزدیک محل سکونت خود در شهرستان مراجعه نموده  تا اطلاعات ایشان توسط همکارن ما در شبکه های بهداشت در سامانه ثبت گردد.

 

دکتر نادری در پاسخ به سوال خبرنگار اسلام آبادخبر، گفت: آنفلو آنزای حاد در شهرستان مشاهده نشده است و موارد نمونه های مشاهده شده آنفلو آنزای فصلی بوده و مشکل خاصی نداشته است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد