مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب خبر داد:

آتش سوزی خودرو پیکان در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه+عکس

کد خبر: 296151
|
20:24 - 1395/10/25
نسخه چاپی
آتش سوزی خودرو پیکان در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه+عکس
اسلام آبادخبر: مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب از آتش سوزی خودروی پیکان در محدوده حسن آباد در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه خبر داد.

بهمن گلمحمدی در گفتگو بااسلام آباد خبر، از آتش سوزی خودروی پیکان در محدوده حسن آباد در جاده اسلام آبادغرب-کرمانشاه خبر داد.

 

وی افزود: اگزوز خودرو پیکان بعلت شکستگی و تماس با جاده ایجاد جرقه نموده که بر اثر نشتی بنزین خودرو از زیر مشتعل شده و آتش به داخل باک و صندوق عقب سرایت پیدا نموده است .

 

گلمحمدی گفت: تیم آتش نشانی به محض اطلاع در ساعت 16:30 با توجه به بعد مسافتی در کمتر از 15 دقیقه به محل حادثه رسیدند که خودرو به طور کامل دچار حریق  شده بود، که نسبت به مهر کامل آتش سوزی اقدام نمودند.

 

سهیل محمدی عضو اکیپ پایگاه هلال احمر در حسن آباد در این رابطه به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: در ساعت 16:27 دقیقه  عصر امروز خورو پیکان در محدوده منطقه حسن آباد به سمت جاده کرمانشاه دچار آتش سوزی شده بود که  سریعا" تیم امدادی پایگاه هلال احمر حسن آباد به سرپرستی علی رستمی جهت امداد رسانی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: خودرو پیکان دارای دو سرنشین بوده که الحمدلله به همراه راننده به موقع از خودرو خارج شده بودند، یک پای راننده و دست یکی از سرنشین ها دچار سوختگی سطحی شده بود که کمک های اولیه برای ایشان صورت گرفت.

 

وی افزود: ما به وسیله کپسول آتش نشانی کوچکی که همراه داشتیم نسبت به خاموش کردن باک خودرو اقدام کردیم و با حضور به موقع آتش نشانی حریق بطور کامل مهار گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها