هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال؛

بعثت کرمانشاه نتیجه را مقابل زاگرس یاسوج واگذار کرد

کد خبر: 296118
|
22:22 - 1395/10/18
نسخه چاپی
بعثت کرمانشاه نتیجه را مقابل زاگرس یاسوج واگذار کرد
در ادامه هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و از گروه اول، تیم بعثت کرمانشاه مقابل میزبان خود زاگرس یاسوج با حساب "3 بر 2" نتیجه را واگذار کرد.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل از مرصاد اسپورت، تیم های بعثت کرمانشاه و زاگرس یاسوج عصر امروز (18 دی) در شهر یاسوج به مصاف یکیدگر رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که توانست سه امتیاز حساس را به حساب اندوخته های خود اضافه کند.

 

در این مسابقه تیم بعثت ابتدا از حریف خود با گل دقیقه 37 هادی نصرالهی پیش افتاد اما تیم زاگرس یاسوج که نمی خواست بازنده به رختکن برود در دقیقه پایانی نیمه اول به گل رسید تا دو تیم با تساوی یک بر بک زمین مسابقه را در این نیمه ترک کنند.

 

یاسوجی ها در نیمه دوم و در دقیقه 65 بازهم به گل رسیدند اما در ادامه تیم بعثت توسط سجاد خسروی در دقیقه 73 کار را به تساوی کشاندند.

 

این پایان کار نبود چرا که تیم میزبان در دقیقه 85 و در حالی که 10 نفره هم شده بود تیر خلاص را بر پیکر بعثت شکلیک کرد و با به ثمر رساندن گل سوم سه امتیاز شیرین این دیدار را به انوخته های خود اضافه کرد.

 

تیم بعثت کرمانشاه با این شکست 26 امتیازی و در همان رده ششم جدول رده بندی گروه اول باقی ماند و زاگرسی های یاسوج هم با 24 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کردند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها