مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بهره مندی ۳۴۳ دانشجو و طلبه اسلام آبادی از حمایت های علمی و فرهنگی کمیته امداد

کد خبر: 296059
|
15:50 - 1395/10/08
نسخه چاپی
بهره مندی ۳۴۳ دانشجو و طلبه اسلام آبادی از حمایت های علمی و فرهنگی کمیته امداد
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: امسال بیش از ۸۵۸ میلیون ریال اعتبار برای اعتلای سطح فرهنگی و علمی دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب سرمایه گذاری شده است.

سیدمهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: امسال بیش از ۸۵۸ میلیون ریال اعتبار برای اعتلای سطح فرهنگی و علمی دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب سرمایه گذاری شده است.

 

وی افزود: کمیته امداد به منظور ارتقای سطح علمی و توانمندسازی دانشجویان و طلاب مددجو طی هر ترم تحصیلی به آنان کمک هزینه تحصیلی و شهریه اعطا می کند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه محروم نشدن دانشجویان نیازمند از تحصیل رایگان از اهداف اصلی این نهاد در پرداخت کمک هزینه تحصیلی است،گفت: هم اکنون ۳۴۳ دانشجو در شهرستان اسلام آبادغرب برای تحصیل رایگان از حمایت های مالی و فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.

 

حجازی یادآور شد: همچنین هم اکنون این نهاد حمایت از ۲۱ طلبه شاغل به تحصیل در حوزه های علمیه شهرستان اسلام آبادغرب را برعهده دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد به دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های آموزشی دولتی شهریه و به سایر دانشجویان کمک هزینه تحصیلی اعطا می کند، اظهار کرد: بیش از ۸۵۸ میلیون ریال اعتبار در سال تحصیلی جاری به تحصیل رایگان دانشجویان مددجو اسلام آبادغربی تخصیص داده شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه همچنین این نهاد حمایت از یک هزار و ۱۸۰ دانش آموز نیازمند در این شهرستان را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: ۳۵۴  میلیون ریال نیز در سال تحصیلی جاری برای تامین هزینه های خرید پوشاک و لوازم التحریر به دانش آموزان مددجو تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شده است.

 

سیدمهدی حجازی با یادآوری اینکه این نهاد در شهرستان اسلام آبادغرب برای رفاه حال دانش آموزان ساکن در روستاهای دور افتاده؛ آنان را در مجتمع شبانه روزی اسکان می دهد، افزود: هم اکنون ۴۴ دانش آموز مددجو در مجتمع شبانه روزی کمیته امداد شهرستان اسلام آباد اسکان دارند که به غیر از اسکان رایگان از خدمات آموزشی و فرهنگی و سایر امکانات رفاهی این مجتمع نیز بهره مند می شوند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها