امام جمعه موقت اسلام آباد غرب:

حماسه 9 دی نشانگر ولایتمداری و بصیرت مردم ایران است

کد خبر: 296040
|
10:58 - 1395/10/05
نسخه چاپی
حماسه 9 دی نشانگر ولایتمداری و بصیرت  مردم ایران است
امام جمعه موقت اسلام آباد غرب گفت: حماسه 9 دی نشانگر بصیرت و روح معنوی بالای مردم ایران است و اینکه مردم همیشه در خط رهبری و گوش به فرمان ولایت هستند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در گفتگو با اسلام آباد خبر،  با اشاره به  وقایع سال 88 گفت:  9 دی بیانگر بصیرت عمیق دینی و انقلابی ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه؛ نمی توان چنین ملت هوشیاری را از حقیقت انقلاب دور کرد، افزود: مردم ایران در نهم دی ماه 88 بصیرت عمیق دینی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

 

امام جمعه موقت اسلام آباد غرب گفت: مردم بصیر ایران را نه می شود با قطع یارانه مأیوس کرد و نه با شکست برجام می توان در عزم راسخ آنها خللی ایجاد کرد.

 

وی افزود: انقلاب با خون مردم ایران عجین شده است، حماسه 9 دی نشانگر بصیرت و روح معنوی بالای مردم ایران است و اینکه مردم همیشه در خط رهبری و گوش به فرمان ولایت هستند.

 

مدیر حوزه علمیه اسلام آبادغرب بیان کرد:  رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اطاعت از دستورات خداوند و ائمه اطهار(ع)، وجود رهبر با بصیرت انقلاب، وحدت و صبر مردم است.

 

وی با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها با تکیه بر تجربه های پیشین اعلام کردند که آمریکا قابل اعتماد نبوده و به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودند، لذا اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ بود زیرا آمریکا شیطان بزرگ است.

 

حجت الاسلام کرمی وحدت را لازمه اقتدار نظام دانست و تصریح کرد: باید در روند کشورداری همه مردم و مسؤولان نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در راه اعتلای آرمانهای انقلاب گام بردارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد