امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

عزل معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه/ دیگر برجامی وجود ندارد و در واقع برجام وتو شد

کد خبر: 296006
|
14:42 - 1395/09/26
نسخه چاپی
عزل معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه/ دیگر برجامی وجود ندارد و در واقع برجام وتو شد
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ما هم به حمایت از نماینده ولی فقیه در استان، خواستار برکناری معاون بی فرهنگ، فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه هستیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: در پایان کار چهره واقعی آمریکا برای کسانی که نمی شناختند بر ملا شد.

 

وی اظهار کرد: تمدید 10 ساله تحریم های جمهوری اسلامی ایران به امضای رییس جمهور آمریکا رسید، یعنی قوه مقننه و مجریه آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران متحد شده اند و این یعنی نقض آشکار برجام صورت گرفت .

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ منتظر عکس العمل صریح دولتمردان خودمان هستیم، بیان کرد: دیگر برجامی وجود ندارد و در واقع برجام وتو شد و به کنار رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: چهره واقعی آمریکا برای اهلش پوشیده نیست ولی برخی هستند که دائما" برایشان توضیح داده شود؛ از ابتدای جنگ تحمیلی آمریکا بطور محکم از صدام حمایت می کرد تا اینکه سال 61 که رزمندگان اسلام خرمشهر را پس گرفتند و ضربه مهلکی به حزب بعث عراق وارد شد، فوری آمریکا دم از آتش بس زد ولی امام(ره) قبول نکرد.

حجت الاسلام محمدی پور گفت: آمریکا و مزدورانش تا وقتی در موضع قدرت هستند حمله می کنند اماوقتی شکست خوردند دم از آتش بس می زنند، و اکنون که رزمندگان سوری حلب را باز پس گرفتند و داعش در موضع ضعف قرار گرفته، آمریکایی ها اعلام آتش بس کردند.

 

وی افزود:  آمریکا که امید داشت داعش گسترش پیدا کند و لبنان، سوریه و عراق را شکست و اسرائیل هم مرز ایران شود، تا جایی که امید داشت از داعش حمایت می کرد و اکنون که داعش در موضع ضعف قرار گرفته و بخش عمده ای از عراق و سوریه پاکسازی شده، حالا آمریکا می گوید؛ آتش بس.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: برای ما مسلم است که اگر حمایت های مالی و تسلیحاتی آمریکا نبود تاکنون چیزی از داعش باقی نمانده بود، چون نابودی داعش مساوی با کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه بدلیل عمل قبیح و زشتی که روزهای گذشته در دانشگاه رازی کرمانشاه انجام شد، خواستار برکناری معاونت فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه هستند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: ما هم به حمایت از نماینده ولی فقیه در استان، خواستار برکناری معاون بی فرهنگ، فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه هستیم.

وی افزود: در مراسمی که شب شعر برگزار شده، خلاف اخلاق مرتکب شده و مطالب زشت و رکیک جنسی به زبان آورده شده و بی حیایی را ترویج کردند.

محمدی پور گفت: در همین دانشگاه وقتی بسیج دانشجویی می خواهد برنامه ای اجرا کند؛ اصلا" جایی در اختیارشان قرار نمی دهند و اجازه هیچ مانوری به بسیج دانشجویی داده نمی شود چون اسم بسیج روی آن است و حمایت از انقلاب و رهبری در آن است، اما برنامه خلاف اخلاق برگزار می کنند.

خطیب نماز جمعه اسلام آبادغرب در خطبه اول نیز با تاکید بر باطن تقوا گفت: ای اهل ایمان دروغ، تهمت، شایعه پراکنی، رشوه و ربا را برای همیشه کنار بگذارید، دستورات خدا را جدی بگیریدچون انجام واجبات و ترک محرمات زندگی شما را اصلاح می کند.

 

وی با بیان اینکه؛ دشمنان در فضای مجازی گناه کردن را برای ما ساده کرده اند افزود: جهاد اکبر یعنی جنگیدن با هوس ها و مبارزه با میل باطنی به گناه و شهوت، چشم خود را از ناموس دیگران ببندید تا چشم از ناموس شما برداشته شود، ابزار های تکنولوژی که باعث از بین رفتن حیاء می شود را برای همیشه رها کنید و اینها دستور قرآن کریم است.

 

حجت الاسلام محمدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشریح اهمیت وحدت در بین مسلمین، گفت: هم رسول خدا(ص) و هم امام جعفر صادق(ع) منادی وحدت بودند پس باید مواظب باشیم با کارهایمان و با حرف و قلم مان بر هم زننده وحدت اسلامی نباشیم.

 

وی در خطبه دوم از زحمات شهردار اسلام آبادغرب و فرمانده انتظامی شهرستان بخاطر کارهای فرهنگی و ایجاد امنیت در شهرستان تشکر کرد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد