فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

واحدهای فناور؛ پیشرانان اقتصاد مقاومتی هستند/ بررسی مشکلات واحدهای فناور اسلام آبادغرب

کد خبر: 295962
|
18:47 - 1395/09/20
نسخه چاپی
واحدهای فناور؛ پیشرانان اقتصاد مقاومتی هستند/ بررسی مشکلات واحدهای فناور اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: در جلسه ای با حضور فرماندار اسلام آبادغرب مسائل و مشکلات واحدهای فنآور شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  باحضور فرماندار ،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی مسائل و مشکلات واحدهای فن اور شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه عبدالمجید رحیمی مدیر مرکز رشد واحد های فناور اسلام آباد غرب به تشریح اهداف، رسالت و ماموریت مرکز رشد و خدمات و حمایت های انجام شده مرکز رشد پرداخت و گفت: که این مرکز با همکاری فرمانداری و دانشگاه پیام نور و سایر دستگاههای اداری و دانشگاهی در آذر ماه 1390 بصورت نمایندگی فعالیت خود را شروع کرده ودر فروردین 1391 با گرفتن موافقت اصولی از کمیته تخصصی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

 

وی افزود: از زمان تاسیس تاکنون بیش از 120 طرح و ایده به دبیرخانه مرکز رشد شهرستان واصل گردیده که از این تعداد 28 واحد آن در شورای فناوری پارک مورد پذیرش و حمایت مالی و معنوی قرار گرفته و در حال حاضر 21 واحد آن در حال فعالیت می باشند.

 

افشین کریمی فرماندار شهرستان در این جلسه  برای حل مشکلات هر کدام از واحد های فناور راهکارها و برنامه هایی را ارائه نمودند که مقرر شد جلسات بعدی با حضور روسای ادارات مرتبط بصورت تخصصی تر برگزار شود تا به نتیجه و هدف خود برسد.

 

 

فرماندار شهرستان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه فناوری گفت: افراد جسور و ریسک پذیر پیشرانان اقتصاد مقاومتی هستند و کار آفرینان و نو آوران به عنوان موتور محرکه رشد اقتصادی نقش و تاثیر بسزائی در شکوفائی اقتصادی و رفع معضل بیکاری در شهرستان دارند.

 

وی پیشنهاد داد: در راستای ارائه دستاورد ها و معرفی محصولات تولید شده توسط این واحد ها در اولین فرصت ممکن بر یک نمایشگاه برپا گردد.

کریمی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه فضا در اختیار  واحد ها قرار می گیرد و از تمام اعضای شورای اداری و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها نیز دعوت می شود که از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

 

 

گفتنی ست؛ در این جلسه واحد های فناور حاضر در جلسه به معرفی خود و فعالیت ها، دستاوردها و اقدامات انجام شده در راستای ایده محوری پرداخته و ضمن بیان مشکلات به مسائل پیش رو نیز اشاراتی داشتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها