مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

جمع آوری بیش از 3 میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال زکات از خیرین و مودیان شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 295950
|
09:06 - 1395/09/17
نسخه چاپی
جمع آوری بیش از 3 میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال زکات از خیرین و مودیان شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مبلغ سه میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال زکات در هشت ماهه امسال از خیران و مودیان شهرستان اسلام آبادغرب جمع آوری شده است.

 سید مهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: مبلغ سه میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال زکات در هشت ماهه امسال از خیران و مودیان شهرستان اسلام آبادغرب جمع آوری شده است.

 

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه تعهد این نهاد از ابتدا تا پایان سال ۹۵ جمع آوری شش میلیارد ریال زکات از مودیان است، گفت: ۵۶ درصد از این تعهدات از ابتدای سال جاری تاکنون تحقق یافته است که امید می رود این تعهد تا پایان سال صد درصد تحقق پیدا کند.

 

 

وی یادآور شد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات تنها متولی جمع آوری این فریضه واجب از مودیان و خیران است.

 

حجازی با تاکید بر اینکه شهرستان اسلام آبادغرب مقام سوم استان را در جمع آوری زکات کسب کرده است، اظهار کرد: تمامی درآمد زکات برای رفع فقر، محرومیت و همچنین ساخت، احداث ، تعمیر و مرمت پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.

 

دبیر زکات و مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب ضمن اشاره به تبلیغات این نهاد برای نهادینه کردن سنت زکات میان مردم و خیران شهرستان، خاطرنشان کرد: توزیع کیسه های جمع آوری اقلام کشاورزی زکات، توزیع پوستر، دیوار نویسی و برگزاری همایش ها تنها بخشی از اقدامات کمیته امداد برای تبلیغات این فرضیه واجب الهی به شمار می رود.

 

حجازی با بیان اینکه ۱۲۰ عامل به صورت مستقیم و غیرمستقیم و ۱۵ مبلغ و روحانی به منظور ترویج زکات با این نهاد همکاری می کنند، تصریح کرد: یکی از اصلی ترین تبلیغات موثر در ترویج فرهنگ زکات برگزاری جلسات چهره به چهره مبلغان با مودیان بوده است.

 

سید مهدی حجازی خاطرنشان مطرح کرد: طی سال جاری برخی از سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه باهدف تبلیغات موثر؛ به فریضه زکات اختصاص داده شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد