بمناسبت روز دانشجو صورت گرفت/

برگزاری مراسم روز دانشجو در اسلام اباد غرب

کد خبر: 295949
|
17:31 - 1395/09/16
نسخه چاپی
 برگزاری مراسم روز دانشجو در اسلام اباد غرب
اسلام آبادخبر: با حضور فرماندار و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرستان مراسم گرامیداشت روز دانشجو در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اسلام آباد غرب برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور فرماندار مراسم گرامیداشت روز دانشجو در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی  اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

در این مراسم فرماندار شهرستان با اشاره به نقش جنبش دانشجویی از قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بیان داشت: دانشجویان عزیز ما باید امروز دغدغه اجتماعی داشته باشند و متناسب با این دغدغه ها مطالبه داشته باشند.

 

وی افزود: در شرایط فعلی کشور دانشجویان و فرهیختگان جامعه مهمترین خواسته خود را مدیریت عقلانی در کشور متناسب با شرایط و ضرورتهای بین المللی می دانند و در قضیه برجام شاهد بودیم جمهوری اسلامی توانست علیرغم صدور بیانیه های متعدد و سخت ترین تحریمها  تا آن جایی که امریکا یک اجماع جهانی و ایران هراسی  به پا کرده بود و پرونده ایران را به شورای امنیت کشانده بود  با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و دیپلماسی دولت از یک پیچ سخت تاریخی عبور کند.

 

افشین کریمی خاطر نشان کرد: اگر امروز امریکا حرف از نقض برجام میزند اولا برجام یک برنامه جامع حقوقی است و یک طرف نمی تواند آنرا نقض کند و ثانیا اتحادیه اروپا در این راه امریکا را همراهی نخواهد کرد و رئیس جمهورجدید  امریکا می داند که برجام به ضرر امریکاست که حرف از پاره کردن برجام می زند.

 

گفتنی ست؛ عرض خیر مقدم توسط دکتر احمدی رییس دانشگاه آزاد اسلام آبادغرب، سخنرانی دکتر باغفلکی، پخش کلیپ و تقدیر از تعدادی از دانشجویان فعال دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها