سرهنگ شهبازی مطرح کرد:

اجرای طرح زیارت نیابتی برای شهدا توسط تیپ 181 ارتش در ایام اربعین حسینی/ زیارت به نیابت شهید "مهدی نوروزی" در محل شهادتش

کد خبر: 295947
|
12:24 - 1395/09/15
نسخه چاپی
اجرای طرح زیارت نیابتی برای شهدا توسط تیپ 181 ارتش در ایام اربعین حسینی/ زیارت به نیابت شهید "مهدی نوروزی" در محل شهادتش
اسلام آبادخبر: رییس دبیرخانه تیپ 181 زرهی ارتش ضمن تشریح طرح زیارت نیابتی با همکاری زائرین حسینی در ایام اربعین، گفت: شخصا" به نیابت شهید مهدی نوروزی-شیر سامرا زیارت را انجام داده ام.

به گزارشاسلام آباد خبر، موکب بزرگ اربعین ارتش در مرزمهران با اجرا و خدمات رسانی نیرو های تیپ 181 ارتش اسلام آبادغرب در فضایی به وسعت 12000 متر مربع در ایستگاههای غذا وچای ، غرفه فرهنگی، لباسشویی، تعمیرات کفش وکیف، واکسی، بیمارستان صحرایی، نمازخانه، سقاخانه وتهیه کارتهای زیارت نیابتی هر زائر یک زیارت برای یک شهید در ایام اربعین حسینی انجام وظیفه نمود که سرهنگ فریبرز شهبازی یکی از خادمین در موکب  بزرگ ارتش در مرز مهران بوده است که خبرنگار ما با وی در خصوص طرح زیارت نیابتی برای شهدا گفتگو کرده است.

 

سرهنگ  فریبرز شهبازی  رییس دبیرخانه تیپ 181 زرهی ارتش در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: یکی از بهترین طرح هایی که امسال در ایام اربعین برگزار شد؛ اجرای طرح زیارت نیابتی شهدا در موکب ارتش در مرز مهران بود.

 

وی افزود: کارت هایی از شهدای گرانقدر ایران اسلامی متبرک به عکس شهدا چاپ شد که این کارت ها بین زوار اربعین تقسیم شد م پس از مراجعت کارت همان شهید با دلنوشته زائری که نیابت زیارت را بر عهده داشته، تقدیم خانواده آن شهید می گردد.

 

سرهنگ شهبازی گفت: شخصا" توفیق پیدا کردم که کارت شهید مهدی نوروزی اولین شهید مدافع حرم در استان کرمانشاه را بردم و ضمن بازدید از محل شهادت این شهید والا مقام در سامرا به نیابتش زیارت کردم.

 

وی با بیان اینکه؛ احساس می کردم که در کنار شهید و شانه به شانه این شیرمرد دارم زیارت می کنم، تصریح کرد: امنیت مسیر راهپیمایی اربعین و به ویژه مسیر امن سامرا را مدیون از خودگذشتگی مردان بزرگی همچون شهید مهدی نوروزی هستیم.

 

شهبازی گفت: به زودی کارت زیارت و دست نوشته را تقدیم مادر شهید نوروزی خواهم نمود و امیدوارم دعای خیر شهدا و مادران شهدا در حق ما مستجاب شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مظلومیت مردم منطقه و خیانت های داعش و حامیانش، بیان کرد: سامرا شاهد ایثار و جان نثاری هایمدافعان حرم بوده و خواهد بود.

 

سرهنگ فریبرز شهبازی خاطرنشان کرد: قبلا" چندین بار شهید مهدی نوروزی رادر کرمانشاه ملاقات کرده بودم اما این بار من لیاقت پیدا کرده بودم که نایب الزیاره شیر مرد سامرا در محل شهادتش باشم.

 

وی ضمن آرزوی سلامتی برای امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب، با نثار دورد و سلام به روح بلند شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید مهدی نوروزی از روح بلند شهدا در راستای خدمت در زیر پرچم ولایت مدد طلبیده و استمداد شفاعت نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها