سردار عبدالله ویسی:

اگر روحیه بسیجی در ادارات ما باشد شاهد فسادهای میلیاردی نخواهیم بود/شهدا نماد بصیرت هستند

کد خبر: 295912
|
14:39 - 1395/09/05
نسخه چاپی
اگر روحیه بسیجی در ادارات ما باشد شاهد فسادهای میلیاردی نخواهیم بود/شهدا نماد بصیرت هستند
اسلام آبادخبر: سردار عبدالله ویسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: بسیج یک فرهنگ دینی است و بسیجی سرباز هوشمند انقلاب است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار عبدالله ویسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در اجتماع بزرگ بسیجیان اسلام آبادغرب به مناسبت سالروز تأسیس بسیج گفت: بسیج یک مولود مبارک است و اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ بسیج لشکر مخلص خداست، یعنی انقلاب هدف دارد و اهداف آن در خود انقلاب خلاصه نمی شود بلکه اهداف انقلاب جهانی است.

 

وی اظهار داشت: امام(ره) از سال 42 بنای بسیج را گذاشت و چون امام از سلاله پیامبر(ص) بود و در مکتب سیدالشهدا (ع) درس گرفته بود رسالت جهانی داشت و با یارگیری، نشانه روی به سمت جرثومه فساد و ... اینها را به امت یاد داد که توانمندی را سمت جهات ببرد و دنیا را متحول کرد.

 

سردار ویسی خاطرنشان کرد: امام(ره) در پذیرش قطعنامه 598 اشاراتی دارد که به دنبال تشکیل سربازان جهانی اسلام هستیم، لذا بسیجیان باید مواظب باشند با کوتاهی و کوته فکری علم از دستشان نیفتد.

 

وی با بیان اینکه؛ امروز ترنم فرهنگ بسیج بعنوان ارتش وطنی سوریه، یمن و لبنان نمود پیدا می کند، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است و ما باید در راه گسترش و ترویج این فرهنگ کوشش نماییم.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدا بعنوان نماد های بصیرت، گفت: شهید ریزوندی و امثالهم از نماد های بصیرت اسلام آبادغرب هستند، این شهید می توانست مدال های جهانی کشتی را به گردن بیاویزد اما با راه، هدف و شهادت خود به ما درس بصیرت دادند و اینها را باید در زندگی خود الگو قرار دهیم.

 

وی با اشاره به این فرمایش امام(ره)؛ نگذارید انقلاب بدست نا اهلان بیفتد، تصریح کرد: اگر روحیه بسیجی در ادارات ما باشد شاهد فسادهای میلیاردی نخواهیم بود.

 

مدیرکل اسبق بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه با بیان اینکه؛ امروز جهان تشنه فراگیری آموزه های دینی است، گفت: یکی از شاخص های بسیج نظامی گری است، بسیج یک فرهنگ دینی است و بسیجی سرباز هوشمند انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه در گذشته شاه مملکت ما له له می زد تا با یک فرمانده نظامی آمریکایی بنشیند ولی او را تحویل نمی گرفتند، ابراز داشت: اما امروز ه شاهد این هستیم که رییس جمهور آمریکا آرزو دارد لحظه ای با حاج قاسم سلیمانی بنشیند و این بخاطر ولایتمداری و در ولایت ذوب شدن این شخص است.

 

سردار ویسی با اشاره به دلاوری رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس گفت:  به دنبال آن از جان گذشتگی مدافعین حریم به دلیل ولایتمداری باعث توقف تمام نقشه های دشمن با تمام تجهیزات و توان در عراق، لبنان و سوریه شد.

 

وی افزود: فرق مدافعین حرم با ما در این است که، آنها خود را بدهکار خدا می دانند اما ما خود را بستانکار خدا می دانیم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد