فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

ایجاد اولین مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب باسرمایه گذاری 300میلیارد ریال

کد خبر: 295910
|
15:57 - 1395/09/04
نسخه چاپی
ایجاد اولین مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب باسرمایه گذاری 300میلیارد ریال
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب از ایجاد و شروع به کار اولین مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب باسرمایه گذاری 300میلیارد ریال خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندار اسلام آباد غرب در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی از آغاز مراحل عملیاتی اولین مینی پالایشگاه در اسلام آباد غرب خبر داد.

 

پس از بازدیدی که باحضور فرماندار ،معاون برنامه ریزی و چند تن از مدیران ازمحل ساخت مینی پالایشگاه واقع در  منطقه ویژه اقتصادی انجام گرفت، فرماندار شهرستان در جلسه ای که بمنظور رفع موانع و مشکلات ایجاد این  طرح برگزار شد در جمع مدیر عامل منطقه ویژه و مدیر این پروژه عنوان کرد: همه دستگاههای دولتی آماده همکاری و همراهی برای اجرای طرح های تولیدی در منطقه ویژه هستند.

 

  وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم  بدلیل مشکلات بیکاری شهرستان  حتی یک نفر نیروی انسانی غیر بومی در این پروژه وجود نداشته باشد مگر تخصصی که نیروی کار ان در شهرستان نباشد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: اولویت اشتغال طرح ها در منطقه ویژه اقتصادی ما نیروی کار اهل اسلام آباد غرب و حومه است

 

فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود با قدردانی از زحمات مدیر عامل منطقه ویژه و مجری طرح اظهار داشت: تحرک در منطقه ویژه اقتصادی آغاز شده است و خوشبختانه مجوزهای لازم و قانونی و مسائل ارزی طرح عظیم پتروشیمی این شهرستان انجام شده و مراحل اجرایی این طرح بصورت تخصصی و فنی در حال انجام است.

 

دکتر کریمی با قدردانی از همراهی وزیر نفت در راستای اخذ مجوزهای لازم و همچنین پیگیری های استاندار محترم بیان داشت نماینده اسلام آباد غرب (دکتر فلاحت پیشه) یک ظرفیت ارزشمند است که تمام قد به دولت کمک می کند و پیگیری ایشان برای رفع موانع طرح پتروشیمی قابل تقدیر است  و بنده از همین جا از زحمات نماینده سابق  هم قدردانی می کنم.

 

افشین کریمی بیان داشت: این طرح (مینی پالایشگاه) کیمیا صنعت با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال و اشتغالزایی 300 نفر در 3 فاز ایجاد خواهد شد و انشاالله در 22 بهمن امسال فاز اول آن به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در این جلسه همچنین از انعقاد قرارداد منطقه ویژه با 7 نفر سرمایه گذار خبر داد و گفت: این سرمایه گذاران با نظارت منطقه ویژه اقتصادی بزدی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد