اسلام آبادخبر:

جزئیات تصادف پراید و کامیون در جاده اسلام آبادغرب- حمیل

کد خبر: 295892
|
11:51 - 1395/09/01
نسخه چاپی
جزئیات تصادف پراید و کامیون در جاده اسلام آبادغرب- حمیل
اسلام آبادخبر: روزگذشته30 آبان تصادف پراید و کامیون در جاده اسلام آبادغرب- حمیل که ۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارشاسلام آباد خبر،   روز گذشته 30 آبان تصادف پراید و کامیون در جاده اسلام آبادغرب- حمیل  ۴ مصدوم برجای گذاشت گذاشت.
 

 

براساس گزارشات مردمی؛  خودرو پراید حامل خانواده ای از اهالی روستاهای اطراف بخش حمیل  بوده که از سمت حمیل عازم اسلام آبادغرب می باشد، که بخاطر شلوغی و ازدحام تردد خودروهای زوار اربعین، قصد سبقت از کامیون جلوی خود را داشته که در سبقت با یک کامیون از لاین مقابل مواجه می شود. راننده پراید که سرعت خودرو را کاهش داده، اما بر اثر ترمز شدید تعادل خود را از دست می دهد و بعلت انحراف به راست در حین سبقت، چرخ های کامیون ۱۰ تن با عقب خودرو پراید برخورد می کند و پراید به لاین مخالف پرتاب می شود و خوشبختانه کامیون مقابل سرعت خود را کاهش داده و برخودی پیش نمی آید.

 


مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در این خصوص به خبرنگار اسلام آبادخبر گفت: راننده خودرو پراید، همسر و دو فرزند پسرش در این حادثه مصدوم شده که بعلت شدت جراحات یکی از کودکان که ۱۰ سال سن داشته  به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه منتقل شده و مابقی مجروحان  که جراحات سطحی داشتند به بیمارستان امام(ه) اسلام آبادغرب انتقال یافته اند.

 


گفتنی است؛ بعلت ازدحام در مسیر بازگشت زوار اربعین در محور ایلام-حمیل - اسلام آبادغرب تدابیر ترافیکی شدیدی از سوی ماموران زحمتکش راهور ناجا به کار گرفته شده و از تردد کامیون های شخصی خودداری می گردد، با وجود این مشاهده می شود برخی کامیون ها از راه های روستایی فرعی وارد جاده اصلی می شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد