برتری مطلق تیم های کشتی مازندران و کرمانشاه

کد خبر: 295852
|
09:08 - 1395/08/22
نسخه چاپی
برتری مطلق تیم های کشتی مازندران و کرمانشاه
در آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور، تیم های مازندران و کرمانشاه با برتری مطلق در دیدارهای امروز صبح گام بلندی برای فینالیست شدن خود برداشتند.

به گزارشاسلام آباد خبر به نقل از مرصاد اسپورت، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور در دو گروه پنج تیمی از صبح امروز (جمعه) در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه آغاز و هشت مسابقه برگزار شد.

 

 

در گروه اول و در دیدار نخست مازندران با حساب " 7 بر 1 " از سد لرستان گذشت و در دیگر دیدار نیز تهران با نتیجه "6 بر 2" گلستان را مغلوب کرد.

 

در مسابقه سوم گروه مازندران "6 بر 2" بر تهران غلبه کرد و در مسابقه آخر نیز همدان و گلستان به تساوی "چهار بر چهار" دست یافتند و با توجه به اینکه در امتیاز شماری نیز برابر بودند در نهایت این همدان بود که به دلیل امتیاز فنی بهتر، برنده اعلام شد.

 

گروه دوم و پیشتازی کرمانشاه

 

اما در گروه دوم نیز چهار مسابقه برگزار شد که در مسابقه اول کرمانشاه "6 بر 2" خراسان شمالی را شکست داد و در دیگر دیدار نیز البرز "5 بر 3 " برابر آذربایجان شرقی پیروز شد.

 

در مسابقه سوم گروه، تیم کرمانشاه با حساب "6 بر 2" آذربایجان شرقی را مغلوب کرد و البرز نیز در دیدار آخر امروز صبح " 5 بر 3 " توابع تهران را مغلوب کرد.

 

سایر مسابقات دور مقدماتی عصر امروز و صبح فردا برگزار و چهره تیم های اول تا پنجم هر گروه مشخص می شود.

 

در پایان دور مقدماتی، تیم های اول هرگروه به مسابقه فینال و تیم های دوم نیز به مسابقه رده بندی راه پیدا می کنند.

 

خیرالله قهرمانی در 57 کیلوگرم، بهزاد بهروزی راد در 61 کیلو، مرتضی قلعه شاهینی و سیاوش مرادی در 66 کیلو، حامد رشیدی در 70 کیلو، رضا افضلی در 74 کیلو، مسعود حیدریان و ارشک محبی در 84 کیلو، روزبه محبی در 94 کیلو و یدالله محبی در 120 کیلوگرم نفرات منتخب تیم کشتی آزاد کرمانشاه هستند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد