فلاحت پیشه :

مصوبات رئیس جمهور در کرمانشاه به خاطر بودجه بر روی کاغذ مانده‌اند/:بعضی از مسئولین کارشکنی می کنند

کد خبر: 295713
|
09:36 - 1395/07/29
نسخه چاپی
مصوبات رئیس جمهور در کرمانشاه به خاطر بودجه بر روی کاغذ مانده‌اند/:بعضی از مسئولین کارشکنی می کنند
فلاحت پیشه با انتقاد از اجرایی نشدن قول های آقای روحانی در سفر به استان کرمانشاه،عمل نکردن وزرا و معاونین رئیس جمهور به شعارهای او را دلیل این موضوع دانست.

به گزارشاسلام آباد خبر،  نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده های سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاهیان اظهار کرد:مصوبات سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه فعلا روی کاغذ مانده و بخشی از آن به خاطر مسائل بودجه ای است که باید حل شود.


وی بخشی از این ضعف ها را عملی دانست و گفت:بعد از سفر آقای روحانی،تقریبا وزرا و معاونان رئیس جمهور به وظیفه عملی خود برای رفع نقص و موانع وعده های این سفر عمل نکردند.


فلاحت پیشه با اشاره به موضوع راه آعن غرب کشور توضیح داد:دولت قول داده راه آهن تا بهار به کرمانشاه برسد و ما این را یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد دولت اقای روحانی محسوب می کنیم.


نماینده اسلام آباد و دالاهو در خصوص پتروشیمی اسلام آباد اذعان کرد:خیلی از مشکلات محیط زیست مربوط به پتروشیمی اسلام آباد رفع شده و آماده فاز اجرایی است.


وی ادامه داد:اما جالب این است بعضی از مسئولین نه تنها کاری انجام نمی دهند بلکه حتی کارشکنی می کنند.


وی افزود:یکی از مسئولین استانی حتی به دنبال اعمال یک سری روابط شخصی خود در این موضوع است و باعث شده پروژه به تاخیر بیافتد و موضوع ال سی پروژه به تاخیر بیافتد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد