عضو فراکسیون ولایت مجلس:

برجام از ابتدا ناقص الخلقه بود/ حرف دلواپسان مبنی بر بی حد و مرز بودن زیاده‌خواهی امریکا امروز ثابت شده است

کد خبر: 295709
|
11:23 - 1395/07/28
نسخه چاپی
برجام از ابتدا ناقص الخلقه بود/ حرف دلواپسان مبنی بر بی حد و مرز بودن زیاده‌خواهی امریکا امروز ثابت شده است
ابطحی گفت: معتقدم که برجام از ابتدا یک جنین ناقص الخلقه بود و به روزهای مرگش هم نزدیک می‌شود، و متأسفانه برخی هنوز حاضر به پذیرفتن این مطلب نیستند و هنوز امید دارند کدخدای جهان در آستانه انتخابات به آنها روی خوش نشان دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باصاحب نیوز، در تحلیل و ارزیابی خود از بیان صریح روز گذشته جان کری مبنی بر اینکه برداشته شدن تحریم‌های بانکی ایران منوط به دست برداشتن ایران از محور مقاومت است، اظهار کرد: بحث برجام که آغاز شد عده‌ای از دلسوزان انقلاب و نظام بر اساس بی‌اعتمادی به امریکا انتقاداتی را مطرح ساختند که متأسفانه از سوی دولت با برچسب دلواپسان کنار گذاشته شدند.

سیدجواد ابطحی با بیان اینکه حرف اصلی دلواپسان دلسوز انقلاب این بود که امریکا بر اساس ماهیت استکباری‌اش حد یقفی در زیاده‌خواهی‌هایش ندارد، تصریح کرد: به تعبیر قرآن کفار دوست دارند ما دست از دین خود برداریم و هرگز راضی نخواهند شد.

ابطحی با اشاره به اینکه زیاده‌خواهی‌های آمریکا فقط در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه در برابر بیداری اسلامی منطقه هم ایستادند و توطئه‌های زیادی برنامه‌ریزی کردند، افزود: اینکه جان کری روز گذشته درنهایت بخشی از آن واقعیتی که در سینه داشت را به صراحت بر زبان آورد و پیش شرط دست برداشتن ایران از محور مقاومت منطقه را برای رفع کامل تحریم‌های بانکی مطرح ساخت.

وی ادامه داد: تحریم‌ها را به خاطر دفاع از مقاومت و مواضع ایران ادامه خواهیم داد، بیان وقیحانه جان کری روز گذشته و اعلام این مطلب که امریکا فراتر از برجام هم حتی عمل کرده است قابل‌تأمل بوده، چرا که اگر تعهدات این است که دولتمردان ما به مجلس و ملت گفته‌اند در حقیقت نقض برجام صورت گرفته است و باید اعتراض ر سمی داشت.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس دهم تأکید کرد: تحریم‌ها نه تنها کاهش نیافته است بلکه با جسارت و وقاحت تمام هم افزایش یافته است، به‌عنوان نمونه اتحادیه اروپا در بحث بیمه کشتی‌های ایران تحریم جدید وضع کرد  که تا 30 سال دیگر امکان بیمه کردن نیست و این خلاف قول‌های رئیس‌جمهور است.

وی یادآور شد: معتقدم که برجام از ابتدا یک جنین ناقص‌الخلقه بود و به روزهای مرگش هم نزدیک می‌شود، و متأسفانه برخی هنوز حاضر به پذیرفتن این مطلب نیستند و هنوز امید دارند کدخدای جهان در آستانه انتخابات به آنها روی خوش‌نشان دهد.

ابطحی با بیان اینکه زهی خیال باطل و هرگز استکبار جهانی روی خوش‌نشان نخواهد داد، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار در این وضعیت تکیه بر توانایی‌ها و امید نبستن به بیگانه است.

انتهای پیام

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد