در حاشیه بازدید محمد شریعتمداری از نمایشگاه خانه ایرانی رخ داد؛

ضرب و شتم و توهین به خبرنگاران به جُرم پیگیری مطالبات مردم/ محافظ معاون رئیس‎جمهور: پدیده همیشه برای ما دردسر بوده‎است

کد خبر: 295708
|
11:20 - 1395/07/28
نسخه چاپی
ضرب و شتم و توهین به خبرنگاران به جُرم پیگیری مطالبات مردم/ محافظ معاون رئیس‎جمهور: پدیده همیشه برای ما دردسر بوده‎است
خبرنگار یکی از رسانه‌ها که درصدد طرح یک پرسش از شریعتمداری و پیگیری مطالبات سهامداران زیان‎دیده پروژه پدیده شاندیز بود، با برخورد امنیتی تیم حفاظتی کاروان دولت مواجه و مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ به نقل ازصبح توس، شب گذشته در حاشیه بازدید محمد شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه و برادر رئیس جمهور و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان‎رضوی از نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی، تولید ایرانی» در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده بود، خبرنگار روزنامه شهرآرا که درصدد طرح یک پرسش از شریعتمداری و رشیدیان و پیگیری مطالبات سهامداران زیان‎دیده پروژه پدیده شاندیز بود، با برخورد امنیتی تیم حفاظتی کاروان دولت مواجه و مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفت.

تیم حفاظت امنیتی معاون رئیس‎جمهور حین سؤال خبرنگار شهرآرا درخصوص آخرین وضعیت پدیده و تشکیل اتاق تبادل سهام برای این شرکت از شریعتمداری و استاندار خراسان رضوی، تلفن همراه و کیف این خبرنگار را گرفته و وی را به اتومبیل نیروی انتظامی منتقل کردند.

در فایل صوتی زیر که صدای شریعتمداری، فریدون، رشیدیان، خبرنگار شهرآرا و هم‎چنین اعضای تیم حفاظتی معاون رئیس جمهور به وضوح شنیده می‎شود، محافظ استاندار ضمن حمله به قربانی، با صراحت می‎گوید «پدیده همیشه برای ما دردسر بوده‎است».

 

 

 

برای شنیدن فایل صوتی ضرب و شتم خبرنگار شهرآرا توسط تیم حفاظتی معاون رئیس‎جمهور و استانداراینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/ر

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد