تداوم آش شور مدیریت اصلاح طلبها در کرمانشاه؛

طومار نویسی پس از یارکشی میدانی از احزاب سیاسی/ دبیر یک حزب: به بعضی ها گفتیم برای از نان خوردن نیفتادن طومار حمایت از استاندار را امضا کنید

کد خبر: 295706
|
11:12 - 1395/07/28
نسخه چاپی
طومار نویسی پس از یارکشی میدانی از احزاب سیاسی/ دبیر یک حزب: به بعضی ها گفتیم برای از نان خوردن نیفتادن طومار حمایت از استاندار را امضا کنید
طی چند روز گذشته مدیران ارشد استان کرمانشاه شانه به شانه چند حزب سیاسی وارد مجادلات حزبی شده و عملا مطالبات مردم از اولویت خارج شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، مرور اتفاقات اخیر طی چند هفته گذشته در استان کرمانشاه نشان می دهد که مدیران ارشد استان کرمانشاه شانه به شانه چند حزب سیاسی وارد مجادلات حزبی شده و عملا مطالبات مردم از اولویت خارج شده است.

 

از جلسه ۱۰ حزب سیاسی اصلاح طلب در انتقاد به عملکرد استاندار شروع شد و با جمع شدن تعدادی از چهره های رادیکال حزبی اصلاحات از بنیاد باران و مشارکت در استانداری کرمانشاه ادامه پیدا کرد که استانداری برای جلب حمایت از اسدالله رازانی آنها را میزبانی میکرد.

 

نوشته طنزی که در یک نشریه محلی در انتقاد به عملکرد استاندار از ادبیات تندی بهره گرفته بود به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در مقابل مدیر مسئول آن نشریه از تشبیه دبیران یکی از احزاب به حیوان درنده از سوی استاندار پرده برداشت و به ادبیات تند رازانی در گذشته انتقاد کرد.

 

یک طومار به امضای برخی از مدیران، بخشداران، فرمانداران و کارکنان دستگاه های مختلف در حمایت از استاندار رسید اما در مقابل دبیر حزب توسعه کرمانشاه افشا کرد که خود احزاب منتقد استاندار به کارکنان اداری برخی از نهادها اجازه امضای طومارهای حمایتی از استاندار داده اند تا به قول او از نان خوردن نیفتند!

 

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه وعضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه با اشاره به امضای طوماری در حمایت از استاندار کرمانشاه تصریح کرد:  تعداد زیادی از امضاء کنندگان مدیر و رئیس و فرماندار و بخشدار و.....هستند و طبیعی است که مجبور بودند امضاء کنند، تعدادی هم از جوانانی هستند که مدتی است قراردادی استانداری شده اند و تازه ازدواج کرده و خرج زندگی دارند ما به این افراد گفتیم برای اینکه شغلتان به خطر نیفتد هرچه دادند امضاء کنید.

 

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه اظهار داشت: عده ای هم قرار است بخشدار شوند و تعدادی از اسامی که امضاء کرده اند طی روزهای گذشته برای تصدی بخشداریهایی مثل شاهو و بخشداری مرکزی شهرستانهای ثلاث و جوانرود نامه آنها از سوی فرمانداریها به استانداری ارسال شده است طبیعی است که اینها هم باید امضاء می کردند.

 

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه یادآور شد: پزشکان محترمی مثل آقایان دکتر معصومی و دکتر فرخی و دکتر سعیدی که مورد احترام بنده هستند و سهامدار بیمارستان خصوصی بیستون هم امضاء کرده اند که طبیعی است باید امضاء کنند.

 

وی تاکید کرد: اینها بدانند شریک وضعیت فعلی استان محسوب شده و فردا حق ندارند از وضعیت استان بنالند چون خودشان با امضای این طومار اعلام کرده اند از وضعیت فعلی و عملکرد مدیریت استان رضایت دارند.

 

مهدوی چشمه گچی گفت: ما تاکنون یکسری نقاط ضعف عملکردی که این عزیزان مثل فرماندار صحنه داشته اند به احترام شخصیت آنها رسانه ای نکرده ایم ولی امضای این طومار حجت را برما تمام کرد و دیگر از ما گله ای نکنند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد