رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد:

مهار آتش سوزی در جنگل های شمالی اسلام آبادغرب/سوختن نیم هکتار از مراتع و جنگلهای روستای بره سیله+عکس

کد خبر: 295662
|
10:35 - 1395/07/19
نسخه چاپی
مهار آتش سوزی در جنگل های شمالی اسلام آبادغرب/سوختن نیم هکتار از مراتع و جنگلهای روستای بره سیله+عکس
اسلام آبادخبر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: آتش سوزی عصر روز گذشته در مراتع و جنگلهای روستای بره سیله از توابع اسلام آبادغرب با حضور به موقع نیروهای مردمی و منابع طبیعی بطور کامل مهار گردید.

علی شهبازی در گفتگو با اسلام آباد خبرگفت: آتش سوزی عصر روز گذشته در مراتع و جنگلهای روستای بره سیله از توابع اسلام آبادغرب با حضور به موقع نیروهای مردمی و منابع طبیعی  بطور کامل مهار گردید.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه؛ در این آتش سوزی حدود نیم هکتار از مراتع وجنگل های  این منطقه در آتش سوخت، افزود: آتش سوزی در ساعت 2 عصر روز گذشته در منطقه ما بین بره سیله و لرینی موسوم به نصار کمر زرد رخ داد که این حادثه توسط دیده بان شمالی منابع طبیعی سریعا" به نیرو های امدادی منابع طبیعی اطلاع رسانی گردید که در اسرع وقت در محل حاضر شدند و به همراه نیروهای مردمی اقدام به اطفاء حریق نمودند.

 

سیروس خانه برانداز دیده بان شمالی منابع طبیعی در این منطقه به خبرنگاراسلام آباد خبرگفت: ساعت 2 عصرروز گذشته شاهد وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در مسیر جاده برسیله به گهواره بودم، که  پس از اطلاع به امداد منابع طبیعی ، از مردم روستای برسیله درخواست کمک نموده و مشغول اطفاء حریق شدیم.

وی افزود:  محمودیان قاضی دادگستری گهواره ، نیازی کارمند دادگستری گهواره، مهندس زیدان غریبی کارشناس باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان و مهندس یونس کرمی اولین رهگذران این مسیر بودند که در محل  آتش سوزی به کمک شتافتند و اقدام به اطفاء حریق کردند.

 

گفتنی ست؛ بر اساس گزارش های مردمی رسیده  حضور به موقع نیرو های مردمی و منابع طبیعی  و بخصوص شورای روستای بره سیله موجب مهار کامل آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق گردید.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد