فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه/

وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است/ کاهش 29 درصدی جرائم در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295616
|
16:20 - 1395/07/09
نسخه چاپی
وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است/ کاهش 29 درصدی جرائم در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است، گفت: امنیت یکی از زیر ساخت های مهم جامعه است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطه شهدای انقلاب و دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

 

وی افزود: صدام با در اوایل جنگ با حمایت همه جانبه ابرقدرتها قصد داشت خوزستان را از ایران جدا کند و تهران را تصرف کند، اما مردم ایران اسلامی از جان خود گذشتند و نگذاشتند تعرضات صدام به نتیجه برسد و صدام شکست را پذیرفت و تسلیم اراده آهنین ملت ایران شد که ناشی از اراده ولایت مطلقه فقیه است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است، گفت: امنیت یکی  از زیر ساخت های مهم جامعه است، وقتی ما زیر ساخت ها را نداشته باشیم نمی توانیم هیچ سازه ای بنا کنیم .

وی افزود: وقتی امنیت باشد سرمایه گذاراران جهت سرمایه گذاری به این شهر می آیند و این امنیت با خون فرزندان ملت در نیروی انتظامی بر قرار می شود که بیشترین جانفشانی و شهادت ها را در راه امنیت تقدیم می کنند.

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا با بیان اینکه جرائم سازمان یافته در شهرستان کاهش یافته گفت:کاهش 29 درصدی جرم در اسلام آبادغرب باعث شد که مقاوم دومین شهرستان امن کشور را کسب کند و این نتیجه همکاری و ولایتمداری مردم است و نشانه این است که با وجود کاستی هایی که داریم، مردم در همه حال پلیس را رها نکرده اند.

 

 

وی با اشاره به نا امنی در کشور های همسایه ایران، خاطرنشان کرد: امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهیدانی است که از دوام و قوام انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به توان نظامی و دفاعی کشور در بازدارندگی دشمنان، گفت: وقتی کشور ما موشک هایی دارد که موازنه قدرت با دشمن را به هم می زند و خواب دشمن آشفته می شود، کشور های اروپایی و آمریکایی دوستدار ما نیستند که می خواهند زیر ساخت های نظامی ما را از بین ببرند.

 

وی افزود: دشمنان قصد دارند همانند روزگار عراق بر سر کشور ما بیاورند اما با وجود  رهبری حکیمانه امام خامنه ای( مدظله العالی) هیچ وقت اجازه نخواهند داد خواب دشمن تعبیر شود و با وجود مبارک رهبری کشور از بحران های سیاسی زیادی عبور کرده است.

 

سرهنگ سرتیپ نیا در پایان از قدرشناسی و همکاری مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب با پلیس تقدیر و تشکر نمود و تصریح کرد: اراذل و اوباش با شنیدن نام پلیس لرزه بر اندام شان می افتد و مردم با دیدن پلیس احساس آرامش می کنند. و ما با رسیدن به این هدف می توانیم بگوئیم که وظیفه سنگین خود را به انجام رسانده ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد