با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس/

گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 295606
|
13:55 - 1395/07/07
نسخه چاپی
گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر:با حضور پیشکسوتان بسیجی و مسئولین شهرستان گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مجتمع غدیر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور پیشکسوتان بسیجی و مسئولین شهرستان گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مجتمع غدیر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن خیر مقدم به رزمندگان و ایثارگران اظهار کرد: خداوند تمامی انسان ها را مورد امتحان الهی قرار می دهد و شما رزمندگان و ایثارگران از امتحان دفاع مقدس با صبر و استقامت سربلند و موفق شدید.

 

وی با اشاره به خاطراتی از شهداء و فرماندهان دفاع مقدس گفت: خداوند به شما توفیق داده است که بمانید و سرباز اسلام باشید و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنید.

 

در ادامه سخنران مراسم حاج جبار شرفی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس بیان داشت: روز پیشکسوتان روزی است که سرداران و امیران بزرگی از سپاه اسلام به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان خاطرات و جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم ایران خاطر نشان کرد: مجامع بین الملی در مقابل جنایات صدام و رژیم بعث عراق حتی یک بیانیه صادر نکردند.

 

وی افزود:در این جنگ نابرابر که همه ی دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده بودند تنها از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان و مدیریت الهی امام (ره) توانست این نابرابری را جبران کند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد