فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

هیچ دانش آموزی در اسلام آبادغرب نباید دغدغه لوازم التحریر و امکانات آموزشی داشته باشد

کد خبر: 295561
|
14:04 - 1395/06/31
نسخه چاپی
هیچ دانش آموزی در اسلام آبادغرب نباید دغدغه لوازم التحریر و امکانات آموزشی داشته باشد
اسلام آباد خبر: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: در اول مهر ماه هیچ دانش آموزی در این شهرستان نباید دغدغه لوازم التحریر و امکانات آموزشی داشته باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آخرین تصمیمات برای آغاز سال تحصیلی جدید در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار اتخاذ شد.

 

فرماندار شهرستان  اسلام آباد غرب در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه؛ در اول مهر ماه هیچ دانش آموزی در این شهرستان نباید دغدغه لوازم التحریر و امکانات آموزشی داشته باشد،اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید خوشبختانه خیرین و برخی دستگاه های خدمت رسان از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند پیش قدم شدند و انتظار داریم در این راستا همه مردم و مسئولین هم پیش قدم باشند و با هماهنگی با اداره آموزش و پرورش این سنت حسنه که نزد خداوند متعال اجر عظیم دارد را بجا آورند.

 

افشین کریمی افزود: ما شیعه حضرت علی (ع) هستیم و باید همانگونه که مولای متقیان به فقرا و نیازمندان و بویژه فرزندان بی سرپرست  یتیم نوازی می کردند به هم نوع خود کمک کنیم تا انشااله  همه دانش اموزان با شادی و خوشحالی سال جدید تحصیلی خود را بدون دغدغه آغاز کنند.

 

فرماندار اسلام آباد در این جلسه با بیان اینکه همه دستگاههای اداری موظفند با اداره آموزش و پرورش همکاری نمایند گفت: در بحث امنیت دانش آمزان در زمان خروج از منزل و بازگشت از مدارس تمهیدات امنیتی لازم در جلسه شورای تامین اندیشیده شده و با هر نوع ایجاد مزاحمت  احتمالی برای دانش آموزان  نیروی انتظامی و دستگاه قضای شهرستان برخورد خواهند کرد.

 

کریمی در پایان سخنان خود لزوم آماده سازی فضای مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید را مورد تاکید قرار داد و گفت در روز سوم مهر ماه همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید در این شهرستان با حضور بیش از 2 هزار نفر از فرهنگیان ارزشمند و 20 هزار نفر دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف آغاز خواهد شد و در حدود 300 فضای آموزشی ،فرهنگی،علمی ،اداری و ورزشی  برای این عزیزان آماده شده است.

 

در این جلسه مسئول سواد آموزی شهرستان با ارائه گزارشی اعلام کرد در سال گذشته برای  آموزگاران سواد آموزی به بی سوادان 3 میلیارد و 260 میلیون ریال  هزینه پرداخت شده است و امسال هم 142 نفر بی سواد  در کلاسهای نهضت سواد آموزی حضور خواهند یافت.

 

در این جلسه مصوباتی همچون  تسریع در صدور اسناد مالکیت برای فضاهای آموزشی  فاقد سند ،برگزاری مراسم گلریزان برای دانش آموزان بی بضاعت،نظافت و شست و شوی مدارس و.. به تصویب اعضای جلسه رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد